![]() |
Creative Zen Nano
Ik lees hier niks over de Creative Zen Nano. Ik overweeg deze te kopen, maar hoor/lees nogal wat verschillende (neg/pos) berichten. Iemand ervaring met deze mp3-speler?
|
Citaat:
|
Inderdaad, iPods zijn niet voor alto's.
|
Ze heeft het over een Creative mp3 speler, geen van Apple. :confused:
|
Het is stoer om overal te zeggen hoe anti-iPod je wel niet bent, da's toch logisch?
|
Prima, dan doe ik even mee. Geen iPod kopen!
Ontopic: Why de Zen Nano? De Zen Microphoto is ook zupah. (Y) |
jullie sporen allemaal niet ( ts uitgezonderd )
kijk hier eens, een heleboel revieuws + prijsvergelijking veel succes nog met kiezen :) |
ik heb m, en hij is wel ok.
|
Ik had de voorloper, de MuVo.
Die heb ik weggedaan, omdat ik er gek van werd dat er geen 'hold' knop op dat ding zat. Resultaat: de mp3speler ging constant aan in m'n tas en jas, waardoor m'n batterijen steeds weer op waren. Andersom was het ook wel eens zo: dan ging m'n speler op pauze tijdens een liedje, omdat er per ongeluk wat tegenaan kwam. Zo'n Hold-knop bleek voor mij dusdanig belangrijk dat ik een andere speler heb gekocht. Als de Nano dit dus ook niet heeft, zou ik hem niet kopen. |
Ik heb hem ook, ben erg erg tevreden over. Het geluid is erg goed, hij is mooi klein, doet lekker lang met zn batterijen en heeft een radio. Nadeel is inderdaad wel het ontbreken van een hold-knop, hoewel ik weinig tot geen problemen heb met ingedrukte toetsen als ie in mn broekzak of tas zit.
Ik vind het een fijne MP3-speler, zeker aan te raden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |