![]() |
Elisabeth
Is er hier iemand naar Elisabeth geweest? En wat vond je ervan? Ik heb 'm gezien en hij was zo mooi!
Tell me. |
Nog niet geweest maar wil er wel naar toe. Met CJP krijg je het 2de kaartje gratis, dus ik zal wel gaan.
|
ik ben er ook heen geweest en ik vonds hem ook heel mooi maar ongeveer op de helft ben ik in slaap gevallen en me oma moest me wakker maken als ze vermoord werd dus toen was ik weer wakker en ik d8 nou er komt een heel spektakel!
mooi niet dus. maar hij was wel mooi ja |
Ik ben er niet geweest maar wat ik ervan gezien heb.. (stukjes op tv enz) vond ik ook heel mooi
|
Ik ben er geweest, en hij was zooooooooooooooooooooo mooi!! echt super! ik zou zo nog wel een keer willen. maar niet zo vaak, ik zou wel nog een paar keer naar Rent willen, heel anders. maar vond ik nog leuker!
|
jaaah, ik ben ook geweest (beste+duurste plaatsen http://forum.scholieren.com/biggrin.gif http://forum.scholieren.com/tongue.gif) en hij was superr echt heeeel erg mooi!!
vooral dat stukje dat (ben naam even kwijt is ook alweer even geleden dat ik geweest ben) kleine jongetje zingt. echt kippenvel!! |
Jaaaa ben ik geweest, heeeeeeel mooi, vooral de zang brrr kreeg je af en toe gewoon kippevel van! ik ben ook naar chigago geweest en die was ooook heel kewl maar het is heel moeilijk musicals met elkaar te vergelijken!
liefs lies |
Ja ik ben der heen geweest! Dat was m'n eerste musical van m'n hele leven, en echt ik vond het zooo mooi.
Het is helemaaaal niet mijn muziek die daarin voorkomt, maar echt, het was 1 van de mooiste dingen wat ik ooit gezien heb! kus Sanne |
ik ben er ook geweest, vorig jaar alweer, met de eerste elizabeth want nu word het door een jonger meisje overgenomen omdat pia in duitsland zit, met pia vond ik mooier! de cd is ook erg goed
|
Ik ben er niet geweest..Maar ken em wel uit me hoofd...cd weet je wel!!!
xxxxjes mandaaah |
Ik heb ook de cd en ik ga d'r hopelijk nog heen... de muziek is zóó mooi!!
|
Hmmz, allemaal positieve reacties, ben ik dan de enige die het helemaal niets vond?
|
Citaat:
ook aan les miserables enzo..miss saigon..ik zing graag en ben gewoon echt VERSLAAFD aan musicals!! xxx mandaaah |
Musical moet gewoon in je zitten, das nogal moeilijk uit te leggen... Ik ben net voor de 42ste keer naar Elisabeth geweest en het lijkt steeds mooier te worden. Ook ken ik (bijna) alle acteurs eruit persoonlijk, en ik ben ook onwijs fan van een aantal van hun...Ik vind 't dus een mooie musical! ;-)
|
ja, ik ben er heen geweest. Ik zag alleen niet zoveel, maar ik ging ook voornameljk om de muziek. Met orkest spelen we die muziek namelijk, dus ik was er benieuwd naar. Ik vond het echt heel mooi.
|
ik ben er heen geweest en het was verschrikkelijk.
het endemol deuntje was altijd wel ergens terug te vinden, bleeee! het was van een niveau, echt ergelijk... De makkelijkste liedjes ooit en elisabeth zelf werd als 1 of ander dom blondje neergezet terwijl ze echt een normale serieuse inteligente vrouw was... super kinderachtig! |
niet heen geweest helaas!maar kheb wel de cd, dies erg mooi! http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Wel heel geweest! Supergaaf!
Ik was naar de eerste voorstelling die niet meer door Pia Douwes maar door Maaike Dinges (ik ben haar ahcternaam vergeten) werd gespeeld. Ik vond het wel jammer, maar evengoed was het best mooi gezongen. |
Het leek me nix, maar.....WOW! Echt super mooi, vooral Stanley Burleson als de dood. Die vent speelt echt goed! en het stukje van frau wolf, erg grappig. Zonder dat stukje was het misschien toch een beetje langdradig geworden.
|
Ik vond het wel een mooie musical met mooie muziek en Pia Douwes en Stanley zijn erug goed, alleen vind ik Les Miserables en Miss Saigon leuker!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |