![]() |
weinig sexuele drive??
Ik heb wel interesse in meisjes, maar heb niet echt die sexuele drive die de meesten hebben. Dus als ik een leuk meisje zie fietsen ga ik er niet achteraan omdat dat dan zoveel moeite kost, ik denk dan vaak pfoeh laat mar gaan dan. Als die drive nou wat hoger was zou ik dat wel doen. Klinkt heel erg lui, maar dat ben ik niet. Ik heb gewoon niet de nodige drive die mij ertoe aanzet. Ik weet zeker dat als ik een meisje zie waarbij ik denk :eek: zij is het gwn! dan zou ik alles ervoor doen. Maar voor gewoon leuke meisjes heb ik dat dus helemaal niet.
Ik ben erg veel bezig met mezelf, wie ik ben, en training, mezelf verbeteren. Ik ben nog maagd, maar dat zou toch niet echt zo moeten meespelen ofwel? Heeft iemand dit ook zoals ik? of weet iemand waarom dat zo is? Ik ga niet vragen of het normaal is want iedereen is anders, maar toch kzou wel wat meer willen qua sexueel gebied.. |
ik zou het nogal ziek vinden als je elk leuk meisje dat je langs zag fietsen meteen achterna ging :confused:
edit: met andere woorden, ik vind niets vreemds aan je. Dus je neemt pas initiatief als je een meisje écht wat vindt... gefeliciteerd, dan gedraag je je dus niet als een wanhopige idioot. |
Wat sarah zegt
|
Citaat:
|
ja, of faalangst
|
Shit, komt een jongen erachter dat hij fatsoenlijk is, wil ie dat veranderen!? Mannen .... :P
Met andere woorden: volgens mij ben je inderdaad gewoon normaal. |
Als ik een leuk meisje zie dan fiets ik er meteen achter aan en dan laat ik me voor haar fiets vallen en dan smeek ik haar me te pijpen.
Maar dat is dan weer mijn drive. |
Citaat:
Ik denk niet dat je zo abnormaal bent, zoals Sarah al zei. Misschien houden anderen jongens zich er meer mee bezig, maar dat zijn nu eenmaal individuele verschillen, gelukkig dat die er zijn. Maak je geen zorgen, zodra je nu eenmaal besluit dat je je genoeg met jezelf bezig hebt gehouden en eens een meisje wilt komt dat echt wel. Wanneer jij dat wilt dus. |
Citaat:
|
Volgens mij is het heel normaal. Ieder heeft zijn eigen tempo en eigen kijk en gevoel bij seks e.d.
Toen ik 18 was, was ik met mijn studie bezig en was mijn seksualiteit echt latent aanwezig. Nog totaal geen ervaring had ik en ook de behoefte niet. Toen ik er wel aan toe was heb ik dat wat anderen misschien als een gebrek zouden zien, gewoon weer ingehaald. Ik heb er nooit spijt van gehad en laat zijn en niet achter zomaar iedereen die wel leuk is aanlopen heeft ook voordelen. Volgens mij is iemand die gewoon aan zijn/haar eigen toekomst werkt en niet de hele dag op seks en scoren uit is veel aantrekkelijker en interessanter dan iemand die wanhopig gedrag vertoond. SounD |
Oke, goed om dat allemaal te horen =) Het zal inderdaad wel aan mijzelf liggen. Het gaat me ook allemaal niet om seks en 1 keer lol enzo. Lijkt me wel leuk voor een keer misschien, maar niet dat ik daarop uit ben ofzo. En die ene keer zal vanzelf wel komen ooit..
|
Koop gewoon een dikke bak en de meisjes vliegen op je af :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb precies hetzelfde, ben bij me vrienden zien een meisje langsfietsen, worden ze helemaal gek en proberen ze iets.
Ik doe dat alleen bij een echt leuk meisje waar ik wat in zie.. Blijf lekker trainen, deed ik ook, en dan vallen de meisjes vanzelf voor je :p |
ja, als je traint vallen de meisjes wel voor je...
TOH NIE alle leuke meisjes ( in mijn ogen ) zijn niet zo achterlijk om alleen naar het lichaam te kijken, maar meer of iemand een zelfverzekerde en vriendelijke uistraling heeft, en ook daadwerkelijk vriendelijk is. daarna komt er ook nog bij kijken dat het moet klikken, en dat jullie dezelfde interesses hebben om over te praten. of ja lwoo chickies kijken miss wel naar de spieren |
Citaat:
|
Citaat:
wat is dat toch met jongens/kerels/nerds dat als je ze voorbijfietst ze meteen gaan fluiten en dingen als ' hee mooi meisje hoe gaaat het blabla' roepen, ze denken dat een meisje dat leuk vindt? echt wtf, kanslozer krijg je ze tegenwoordig niet. ik heb dan vaak de neiging als een soort psychopaat naast ze te gaan rijden en vreemde dingen te vragen om het ze af te leren, maarja, dat is vuur met vuur bestrijden. |
Zou ik wel gfrappig vinden als er ineens iemand naast me fietst en mij met allerlei vragen bestookt:
Hoe gaat het? Ga je doen dan? Heb je wel een vriendin? Geen vrienden verder ook? En wel al sex gehad? Beetje lekker? Leuk man. Jij bent lekker... neuken? Ik zou me kapot lachen... maar het is behoorlijk psycho idd. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat doen/zeggen de meisjes terug?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, ik heb daar zelf ook nooit zo het probleem van gezien, als je er geen zin in hebt (compliment, ach, ze doen 't naar iedereen) dan is het erg makkelijk te negeren, maargoed
|
ik ga zo ook maar niet achter het eerste het beste knap snoetje lopen, daar is er bij mij wel meer voor nodig. ik vind het dus eigenlijk wel normaal hoe je denkt hoor maxman
|
Citaat:
Anyway, ik vind ontopic een mooi woord. |
niet fluiten of roepen, maar claxoneren met je bmw cabrio, daar komen de kippen wel op af, want dat verstaan ze. :cool:
|
rofl ik heb enorm veel drive maar ga echt niet achter een meisje aan... waarom
1. het meisje vind dit mogelijk intimiderend 2. het meisje wil nadrukkelijk geen contact met mij maken buiten het eventueel eerder voorgekomen oogcontact 3. het kost moeite bakken spieren whehehe goh ik ben een mager ventje die met het OV reist en heb nooit moeite met de meiden key: zelfverzekerdheid en weten wat je moet zeggen (en wat je vooral NIET moet zeggen) de rest is allemaal aankleding |
tuurlijk dat kan ook, maar je zegt zelf t kost moeite
met een dikke bak hoef je niet te praten :cool: |
Citaat:
vrouwen willen over het algemeen dat er veel naar hun geluisterd wordt dan voelen ze zich interessant ;) ohow nu ga ik weer voor patsertje uitgemaakt worden :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |