![]() |
Cadeautje voor vriend
Haaayy..
Weet iemand van jullie miss iets voor een cadeautje voor mn vriend? :) Wat zouden jullie bijvoorbeeld voor jullie vriend kopen? ;) Kusjee.. |
|
Als ik nu voor mijn vriend een cadeautje zou moeten kopen, zou dat Harry Potter and the Order of the Phoenix zijn. Maar ik betwijfel of jouw vriend daar zo blij mee zal zijn, dus ik stel voor dat je iets koopt wat híj leuk vindt.
|
overal waar ik ben zie ik talloze leuke dingen voor mijn vriend, ik kan ze met moeite laten liggen :o wat ik nu zou willen geven: kaartje voor sensation black, nieuwe kleding, sieraden, parfum, plantjes, bloemen, knuffeltjes, beltegoed, andere lieve dingen
|
Doe 'ns orgineel, geef hem een vruchtbaarheidsbeeld uit Afrika ofzo. Of geef hem een rol cadeau-papier, doet het ook altijd goed. (y)
|
een leuk shirt ofzo.
|
een kettinkje dat jouw naam draagt (y)
|
Citaat:
(zou ik niet eens willen) :o |
Citaat:
hmm.. ik vind het opzich wel iets hebben :) misschien is een foto van jullie 2en samen in een leuk lijstje ofzo ook wel leuk? moet je wel een nieuwe foto gaan maken samen :) |
Het is lekker weer, dus trakteer hem buiten op iets lekkers (bier of zo) :)
|
je kan toch gewoon gaan winkelen en kijken of je iets vind dat bij hem past.
dat kan van alles zijn. is er helemaal niks wat je kan verzinnen? er zijn al 4078954734957 van dit soort topics geweest, geloof vooral bij L&R. |
Een krat bier. (y)
|
Ik zou de mijne waarschijnlijk een boek geven. Of een documentaire op dvd. Of een cd.
|
Citaat:
:rolleyes: |
Er is een prachtig topic met tips op Liefde en Relatie.
Probeer het daar eens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |