![]() |
Algemeen Arcade Topic
Welke users gamen hier nog wel eens old school in de weinige Arcades die Nederland nog rijk is?
Ik speel het liefst arcade ipv console, omdat arcade gewoon tof is. Het liefst speel ik House of the Dead, afgelopen paar dagen heel veel HotD 4 gespeeld, heerlijke game. Wie speelt er nog meer, en wat speel je? |
Arcade = :cool:
Mass Metal Slug 1 + 2 . Alleen hier in Nederland niet te vinden. |
Gameshop in Rotterdam heeft Metal Slug op een cabinet, veel gespeeld daar.
|
Waar zit die gameshop precies?
Twee jaar terug, en misschien nu nog steeds, hadden ze in de Homerson arcade in Scheveningen 1942 op een oude kast: http://www.fraserking.co.uk/arcade/s...ots/1942-3.png En Pac-Man hebben ze daar ook nog. Ik speel er weinig mee. Kost me toch teveel. Maar House Of The Dead is toch wel heel erg tof. LUH-3417 |
Die gameshop zit naast, of beter gezegd in LEFT, de skateshop bij westblaak.
|
Terminator 2, met die uzi´s. Daar gingen vroeger veel van mn zuurverdiende guldens in.
|
Ik was meer van de beat 'm ups in de arcade, maar waar zitten vandaag de dag dan nog arcadehallen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt jammer dat ze er zoveel hebben weggehaald. Veel arcades zijn ook omgetoverd tot gokhallen (bijv. haarlem) . Tsja, het is gewoon winstgevender. Favorieten zijn shooters, er gaat niets boven een potje time crisis met z'n 2en. |
Mijn vriendin en ik zijn verslaafd aan die arcade gamehalen en zijn ook al vastbesloten om een eigen gameroom later te nemen in ons huis. :o
Wij spelen o.a veel House of Dead, motor racen, air hockey, andere schietspellen :) Ik Starwars Racing, Ferrari racing enz:) Zij F-zero, racen enz:) |
http://xbox360media.ign.com/xbox360/...3033629135.jpg
Yeah! Yeah! Vandaag weer gespeeld, helaas ging het niet zo lekker. Ik en m'n vaste speelmaat hebben nu HotD 3 op de PC, en we zijn lekker aan het trainen. Binnenkort komt HotD 4 op de PC uit en dan kunnen we helemaal lekker trainen, zodat we hem onder de 23 min. playtime uit kunnen spelen met een S ranking :cool: |
Ik ben dol op de arcade. Daarom is het ook zo jammer dat het nooit echt aangeslagen is in Nederland. En als je er een keertje eentje tegekomt, dan staat hij vol met afgekeurde/bejaarde Segaspellen waar ik al jaren geleden op uitgekeken was. De echte toffe games(fighting) zie je sowieso nergens meer.
En inderdaad, Scheveningen is echt de enige die ik nog ken. Verder zie ik er eens per jaar nog wel een op de HCC dagen in Utrecht. |
In scheveningen vindt ik het eigenlijk wel een kleine en minderwaardige bedoeling.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |