![]() |
Mastodon - Blood Mountain
..is nog niet gelekt. Maar wel een nieuw nummer online, 'Crystal Skull': http://www.myspace.com/mastodon
|
heb em nog niet geluisterd, maar lijkt me sterk dat ie gaat tegenvallen (y)
|
Ik trek het, leuke melodieen.
Edit: DIKKE SOLO OOK, dit rockt duidelijk goed. |
Boah lekkere riff (y)
|
Niets bijzonders
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben tevreden.
|
Citaat:
2. Ik vind dit in vergelijking met de andere twee albums niet bijzonder Citaat:
Citaat:
Dit forum is voor mij het equivalent van kontneukerij, hippe bandjes worden omhoog geluld onder het mom van vernieuwend etc etc en mensen met een andere mening komen van een andere planeet. Ik ben trots op mijn eigen mening en mijn onafhankelijkheid. |
P.S , kijk eens naar die 3 posts onder elkaar, dan begrijp je dat je hier elkaars kont moet neuken, er is geen relevantie alleen maar zieligheid
|
en toch is het een vet nr
|
Citaat:
Independent Woman dat je bent :) |
wat precies .
d00d please |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: wel een aardig nummer, maar ik heb het gevoel dat het niet heel erg rost zoals ze op andere nummers meer deden. Ik ben toch wel benieuwd naar het album. |
als t goed is doen Cedric en Ikey Owens van the Mars Volta ook mee met een nummer op de plaat.
|
Ik vind t wel ok, maar ben dan ook een moderne metal n00b. Wat ik wel weet is dat ik siked ben voor een eventuele nieuwe High on Fire plaat.
Komen overigens binnenkort wel in Belgie, doe r je voordeel mee. Shit blaast. Hard. |
PROPAGANDA!!
groeten schurk |
Citaat:
|
Wat lief.
Klinkt gaaf (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eerste deel van eerste zin is sig waardig (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Kalas klinkt wel aight. Niet echt weggeblazen though. |
Niets bijzonders.
|
Wat een bagger ..
Ik hoop niet dat zo het hele album is.. Het zal mij tegenvallen |
matt
ik kan ´t hier niet horen maar een nieuw mastodon album lijkt me wel een krat bavaria waard |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha prutser.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh en ff voor de volledigheid:
gastoptredens op nieuwe Mastodon zijn Scott Kelly (neurosis) Josh Homme (kyuss, qotsa) Cedric en nog iemand van The Mars Volta. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na een paar keer luisteren zeg ik: gaaf nummer! Nu wachten tot 12 september op het album :(
|
Nou okee, nog een keer geluisterd en het is een prima nummer. (y)
|
Citaat:
|
Eerste luisterbeurt doet me bar weinig eerlijk gezegd.
|
Ben benieuwd, Mastodon altijd tof gevonden.
|
Citaat:
Verder, dit is een mastodon topic. Geen bitch topic. Dus fuck off/ga alsjeblieft weg. - Ik ben wel sikey voor een nieuwe mastodon, zeker weten. Note: http://shop.relapse.com/dbimages/sleeves/6776EP_216.jpg Nieuwe mastodon ep, met 2 nummers van het nieuwe album. 5 $US, gelimiteerd tot 2000 stuks. Ik heb besteld. (y) |
ik heb van leviathan de cd, de promo en de lp. :p als t vinylartwork weer net zo gaaf is zal ik hem zeker weer kopen.
|
kkvet nummer, ik hoor hem nu pas
|
Blijft me weinig doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29. |