![]() |
..hoe versier je in godsnaam een meisje?
Ik ben vliefd!!
Op een meisje van 17 hoe versier je ooit een meisje? en nou is de vakantie nog begonnen ook :( zie ik dr niet meer op school moet ik dr bellen of toevallig bij dr in het dorp zijn er dr toevallig tegenkomen? of naar dr softbalwedstrijden gaan kijken? ik woon 21 km van dr vandaan.. :( help |
Uh tja. Gewoon aardig doen, niet meteen gaan plakken. Maar ik vrees met grote vreze dat een meisje van 17 een jochie van 14 niet zal zien staan.
Succes |
Citaat:
waag het niet om me een jochie te noemen :( Ik ben een MEISJE jongens van 14 zijn kut maar toch bedankt voor het succes wensen :P |
en nee ik weet niet of ze op meisjes valt... :(
|
Oh niet verder gekeken dan mijn neus lang is. Excuus.
|
Citaat:
dankje het is je vergeven.. en sorryu dat ik zo kattig reageren ben n beetje chaggie |
Geen idee. Wist ik het maar. :(
|
Wacht maar gewoon af en wie weet kom je zelfs nog wel 'n ander meisje tegen. :eek:
|
Ga eens naar een vrouwenfeest.
Dat zijn speciale feesten voor enkel vrouwen. In de bediening werken ook vrouwen, de portiers zijn vrouwelijk en er mogen geen mannen komen. In de Randstad heb je bijvoorbeeld Girlz-n-Style. Zij organiseren die feesten. En daar komen best leuke dames. ;-) Hm, ik zie net dat je 14 bent. Dan maak je niet zoveel kans, minimale leeftijd is 18 jaar. |
Je bent 14, het is nog niet het einde hoor.
|
jawel jadwigga whut!?!
|
Ik denk niet dat 17-jarigen uberhaupt openstaan voor 14-jarige vriendinnen, mits je er natuurlijk oud uitziet natuurlijk. Dan kan je natuurlijk gewoon even een tijdje je leeftijd verzwijgen ;) Want dat lijkt me in dit geval het beste, eerst normale vriendinnen worden en dan pas gaan vissen over haar sexuele voorkeur.
|
Zie gewoon waar het schip strandt. Vraag het haar anders.
|
Citaat:
en zo'n vfeest is nix voor mij ik wil alleen HAAR ik ben niet op zoek.. maar toch bedankt voor de tips iedereen! |
Je bent een meisje van 14 dat een meisje van 17 wilt versieren?
Je bent crazy. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk dat hij grappig probeerde te doen over mijn avatar.. |
Als je dr telefoonnummer al hebt (blijkbaar?) ben je misschien al een soort van vriendinnen/bekenden? Dan kun je haar vast wel bellen en gewoon als vrienden afspreken en gewoon dingen vragen.
Als ze hetero is weet je dat en hoef je verder ook geen moeite meer te doen. behalve met haar uit je hoofd zetten... Iig, succes ermee. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb dr net een mailtje gestuurd! :D dankjewel :) |
nu ben ik me aan het inbeelden dat er een meisje van 14 verliefd op me is... :s
eerst even uitzoeken of ze op meisjes valt voor je iets van je gevoelens toont, anders kan je haar wel eventjes afschrikken! |
Een paar opties:
1. Ga naar haar volleyball wedstrijd met een groot spandoek waarop staat: I love you ... wil je met me uit? 2. Bel haar op vraag of ze samen met je wilt stadten (of wat dan ook) en probeer haar een beetje suptiel uit te horen over haar sexuele voorkeur etc.. 3. Probeer haar te vergeten en zoek iemand van wie je weet dat hij/zij ook op jou valt.. Zelfs zou ik waarschijnlijk voor optie 3 gaan maar dat is gewoon omdat ik een scheiterd ben. Hopelijk ben jij dat niet, kies dan voor optie 1 of 2 (ik denk dat ik 2 het meeste aanraad..) iig veel succes! en hou ons op de hoogte he! ;) |
Citaat:
|
Door complimentjes te geven
|
Hm, ik hoop dat je niet ál te smoorverliefd bent, want dan zal ze waarschijnlijk je hart breken. Ofzo.
What are the odds dat een chick van 17 iets wil beginnen met een chick van 14 die zelfs nog onbekenden voor elkaar zijn. Maar ik wil je niet ontmoedigen, ik hoop voor je dat het lukt. |
Hopelijk reageert ze op je mailtje. :) Wat heb je er eigenlijk in gezet? :o
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, dit vraagt eigenlijk om een poll: "Ben jij lesbo?".
Dan weten we gelijk wat de kans (ongeveer is) dat de persoon in kwestie succes heeft, uitgezonderd het leeftijdverschil/onbekendenverhaal. |
De kans is klein maar niet nul
Ik wens je veel succes (Y) |
Hoi fizzle-fluffy,
Ik denk dat het leeftijdsverschil niet het grootste probleem zal zijn; wel dat degene waar je verliefd op bent misschien helemaal niet op meisjes valt. Het beste ga je gewoon een keer met haar praten en leg je uit dat je verliefd op haar bent. Dat zal zeker als een schok aankomen, aangenomen dat ze nog niet eerder met meisjes heeft gehad. Maar afhankelijk van haar reactie weet jij wel gelijk waar je aan toe bent. Als ze vervelend reageert op lacherig, dan is de kans niet groot dat het wat gaat worden tussen jullie. Als ze onzeker of verlegen reageert is de kans het grootst. Ik acht de kans heel klein dat ze meteen zegt oh ik val ook op meisjes. Het kan best zijn dat ze nog nooit eerder met meisjes heeft gehad, maar je opzich wel leuk vindt. Eens moet de eerste keer zijn. Wat betreft je leeftijd: die hoef je in het begin niet te noemen toch? Misschien kun je tijdens je 'gesprek' wel een voorstel doen om eens iets leuks te gaan doen, in de vakantie. Als ze dat goed vind dan kun je haar beter leren kennen en zij jou ook. Mocht ze je leuk vinden, geeft dat de meeste kans denk ik. Maar laat je niet teveel teleurstellen: niet zo heel veel meisjes vallen op andere meisjes, je moet erop voorbereid zijn dat het niets gaat worden, hoe moeilijk dat ook is. Ik hoop dat je hier iets mee kunt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ze niet wil en niet op meisjes valt en het iemand anders vertelt zal de ts de rest van haar schooltijd gepest worden. Niet handig dus, ik zou eerder gewoon eens met haar en wat vriendinnen enzo afspreken om elkaar beter te leren kennen. En er dan proberen achter te komen waar zij op valt. |
Citaat:
Ik ben het er wel mee eens dat het niet zo'n geweldig idee is om het dr gelijk te vertellen, want daar kan je haar wel es mee afschrikken. Ook als ze je op zich wel een leuk meisje vindt is het nogal onverwachts ineens. |
heb de reacties verder niet gelezen maar versieren... gewoon jezelf zijn :)
|
Als je nu een gozer geweest zou zijn, zou ik zeggen 'geld en macht vergaren', maar ik weet niet waar potten op vallen, helaas.
|
Haha omg
|
Citaat:
|
Ik zou d'r eerst maar eens echt leren kennen, misschien is ze wel zo vervelend dat je haar daarna niet eens meer leuk vindt, dan is het hele probleem (op dit moment) meteen opgelost.
|
die ladies only feesten zijn niet eens zo'n gek idee. Als zij ook lesbisch/bi is heb je kans dat ze daar ook heengaat. Vraag is wel of ze iemand van 14 toelaten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het een leuk, 'cool' persoon of een wanhopige loser? Ik heb het nu dus over die 18 jarige. |
Citaat:
en daar gaaa ik weer: Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben verlieft op een mijsje:eek:
wat moet ik doen en hoe versier ik haar plzzz kan iemand mij helpen :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused: groetjes ::::::::: Torso17 :::::::::: |
ik denk het ook wel ja
|
gewoon erop duiken, als ze tegenstribbelt dan weet je dat ze stiekem wel wil
|
Citaat:
Overigens: Onnodige up. |
Stuur haar een leuke brief ofzo waarin je zegt dat je een afspraakje wilt ofzoiets.. Wel zeggen wie je bent, anders schrik je der nog af ook:rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |