![]() |
[Tekening] De Arket van Noa
Hier mijn nieuwste illustratie.
Ik heb wederom gekozen voor strak en simpel inkleuren, om zo nog meer een prentenboek-idee te krijgen. Ik heb de volledige schets nog, die ik binnekort ga waterverfen. Dan heb ik mooi vergelijkingsmateriaal waar mijn voorkeur naar uit gaat. http://www.magix-photos.com/mediapoo...AEC1ACD63C.jpg Kritiek is welkom! :) edit: hij valt nu wel erg klein uit, veel detail gaat weg. Als er een grotere versie gewenst is hoor ik dat wel. (y) |
ik vind hem leuk (y)
|
Hehe wat tof weer :)
Alleen die waterstralen, die komen uit die grijze dingen toch? Dan zijn ze wat te dik en uit het midden. |
Geweldig, maar de figuren kijken weer zo boos voor kinderen. Maar wat een fantasie heb jij, echt heel tof.
|
Ja ik vind echt dat je een hele coole eigen stijl hebt. Misschien kun je je wel richten op wat oudere kinderen (ongeveer een jaar of 8,9)
|
Citaat:
|
Erg gaaf, weer, en kleuters vinden dit prachtig als je het mij vraagt. (y)
|
erg leuke stijl!
Niet alleen kleuters vinden zo'n tekening geweldig waar je uren naar kunt kijken.. ik ken ook veel volwassenen (mijn oma en moeder bijv. :P) die dit geweldig zouden vinden! |
Die kleine groene beestjes en die grote paarse lijken op die beesten van barbapappa :bloos:.
|
Het komt niet heel erg kundig over, maar dat maakt het niet minder leuk. Best tof.
|
Erg leuke tekenstijl, mooi gedaan ook met die kleuren en de dwarsdoorsnede (y)
Alleen: ik heb altijd geleerd dat Noach van elk dier 2 mee moest nemen in zijn Ark, omdat wanneer het water weer gezakt was, de mensen en dieren zich dan weer voort konden planten :rolleyes: Maar het blijft een mooie illustratie :D |
Ik vind hem erg leuk. :)
|
Zo leuk (Y)
|
Citaat:
Ik vind 'm heel leuk! |
ik vind het erg leuk, leuke stijl ook..
@lif: Klonen is dat je precies "kweekt"(?), het geslacht is dan ook hetzelfde |
Ik zou hem graag wel wat groter willen zien, ik zie nu al een paar leuke beestjes ^^ (vogels natuurlijk :D)
|
<3 Loving it. Echt leuke stijl. Ik hoop ook eigenlijk dat je hetzelfde plaatje nog een keer doet, alleen dan met de buitenkant van de raket erop. Lof!
|
Bedankt allemaal! :)
Een grotere afbeelding volgt nog wel, maar dat zal na mijn vakantie worden. Deze is idd te klein: veel detail (zoals de vogels ;) ) valt weg. De raket ook van de buitenkant is ook een leuk idee! Misschien leuk om zoiets op een soort van ruit te tekenen. Dat je aan de ene kant van de ruit de buitenkant ziet en aan de andere kant de binnenkant.. Hmm idee. ;) |
Heel gaaf, gaver dan die vorige, als je 't mij vraagt. Dat elke laag een andere kleur heeft is ook tof.
Als ik een kind van 8 was zou ik 'm keihard diggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |