![]() |
hmm vaag
Ik vind dus een jongen leuk...waar ik nu ook mee sms enzo en nu hoor ik van zijn vriend dat hij (die jongen die ik leuk vind) denkt dat het niets wordt!!...dus behoorlijk kut mja kweet eigg niet of kmoet geloven..khoor het toch liever uit zijn mond...toch? zal kgwoon doen alsof me neus bloed of gwoon stoppen met smsen?
|
Misschien is hij wel bang dat jij hem niet leuk vind ofzo. Het hoeft toch niet te betekenen dat hij je helemaal niet ziet zitten. Vraag het anders aan hem, ga met hem uit?
|
Nooit alleen afgaan op dingen die je via via hebt gehoord! Ik zou sowieso gewoon door blijven sms-en en hem persoonlijk vragen wat 'ie van je vind
|
Wat hierboven is gezegd. Natuurlijk niet stoppen(n).
Vraag anders om duidelijkheid? |
jaa ik heb hem gevraagd of hij iets leuks met me wil gaan doen..mja hij heeft nog niets teruggestuurd..kword er een beetje gek van want khad gevraagd of het waar was dat hij me niet leuk vond..maar hij vind me wel leuk en hij wil ook wel een x met me uit dus ik hem smsje gestuurd of hij nog wat met me wil gaan doen mja nog niets teruggehad:S...zucht jongens..
Ook denk ik nou laat hem lekker gaan. Voor hem 10 anderen mja dat is zo moeilijk hea als jeiemand leuk vind:S X |
Gewoon blijven wachten. Niet nog een smsje sturen.
|
Ja, als iemand met jouw taalvaardigheid op mij zou vallen zou ik ook zeggen dat het niks wordt.
|
Bel hem gewoon ofzo, en vraag het op de man af.. Damn, wat kunnen sommige mensen toch zo ontzettend moeilijk doen :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |