![]() |
[tekening] Wolverine
Hey,
Deze vandaag gemaakt, wat vinden jullie ervan? http://home.planet.nl/~kazem034/files/exwolv0003.jpg |
Heel vet, ik vind alleen de haren op de armen wat te snel gedaan, waardoor ze er echt heel slordig uit zien, alsof je het echt direct met paint hebt gedaan.
|
oh ok, bedankt voor je reactie.
|
jezus man, echt cool (Y)
welk materiaal gebruik je daarvoor en hoe heb je geleerd zo te tekenen?:| |
Deze is ook erg gaaf, vooral zijn blik is fantastisch, maar toch haalt deze het niet bij die andereWolverine van jou. :)
|
Die IS kei SJIEK (y) (y) (y)
|
Kei mooi! Vooral dat Wolverine aan de linkerkant afgesneden wordt vind ik een heel leuk effect geven.
|
Inderdaad - geweldig dat hij niet in het centrum staat.
Ik vind het erg geslaagd :) |
mooooohoooi! :eek:
|
bedankt voor jullie reacties. :)
In-Flames: hij is eigenlijk digitaal getekend. Met een wacom tablet. En het gebruikte programma heet plasticanimationpaper. Mijn invloeden zijn voor een redelijk deel uit Amerikaanse strips. Daar tekende ik een tijd van na en daarna ging ik zelf tekenen. Rooster: vind je? Ik vind deze toch iets meer sfeer hebben. :) Azaelia: juist, daar ben ik ook blij mee. Ik vind het iets voor de voorkant van een website, met de knoppen aan de rechterkant. |
|
Retecool, du hast skills! (y)
|
Zeer tof :cool:
|
Tja, eigenlijk vind ik dat :bloos:
Dit is zo'n stil moment, die andere is zo vol van actie! :) |
Ziek!
|
niet om te miereneuken maar ik stoor me aan die ader die over zn biceps loopt, heb het idee dat die zo kapot scheurt als hij zn arm strekt.
Verder heel dope uiteraard (y) |
Wow, het lijkt wel of hij uit een van de comics is overgetrokken :P. Echt enorm goed!
Teken je ook andere X-Men? Ik zou wel eens een Storm of Colossus van jouw hand willen zien:o. |
Verdomd lekker, maar zijn hoofd lijkt wel wat laag, hoe groot zijn spieren ook zijn.
|
Rooster: ja, misschien komt het doordat die ogen veranderd zijn, en de lijnen wat minder grof.
Captain N: maak je geen zorgen, aders zijn vrij rekbaar ;) Martino87: ik ben geen echte X-men fan. Dus Storm en Colossus zal ik helaas niet zo snel tekenen. Shoo.: oh ok, in de originele versie zat ie ongeveer een centimeter lager zelfs. rest: thanks |
Citaat:
|
dope, dope, dope!
|
Tof hoor, mooie stijl heb je. Uit je hoofd gedaan? Of is hij op een andere tekening/foto/iets dergelijks gebaseerd?
En die ader stoort mij ook een beetje. |
hij is uit het hoofd gedaan. En ik begin me ook te storen aan die ader. Misschien dat ik het nog verander.
:) |
Hieronder de ontwikkeling van de tekening.
ik was aan het schetsen met mijn tablet toen kwam dit eruit: http://home.planet.nl/~kazem034/files/exwolv01.jpg dat werd dit: http://home.planet.nl/~kazem034/files/exwolv02.jpg en uitgewerkt het tweede plaatje van boven. |
ik heb maar 1 ding te zeggen...
TE VET VOOR WOORDEN :d:d:d |
|
Wat gaaf, doet me iets denken aan Sin City!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |