![]() |
artiesten met een kutaccent
Noem ze maar.
En voor de mods een extra vraag: Waarom worden topics gesloten over artiesten met een kutaccent? |
ik hoorde bij die jongens van stab back altijd een beetje een boeren ondertoon!
|
jan smit
|
Citaat:
|
vaak is het wel okay behalve bij skik en stabback idd.
|
Nelly Furtado
Citaat:
|
Citaat:
|
kane.
|
nickelback
|
Missing Coins.
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verklaart ook waarom je 't sarcasme in fake's post mistte. :) |
Citaat:
|
http://youtube.com/watch?v=mex4ux1i1...en%20toppertje
^ duidelijk geen kutaccent trouwens wist alleen niet dat hollanders ook van carnaval hielden |
dat lied is om te huilen. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
- En dat over de Missing Coins was een grapje he. Ik ben dol op je Backdo, dat weet je. |
Rrrr gelukkig zing ik niet :)
|
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat ik Missing Coins waardeer maar als je 'honeymoon' beluistert via myspace dan hoor je gewoon een brabander engelse woorden zingen. :bloos:
edit: dat is geen belediging maar het is meer opbouwende kritiek, als je in het Engels wilt zingen mag je best wat aan je uitspraak doen. |
Citaat:
Ja, bij haar krijg ik ook altijd een beetje het 'me love you long time' idee. Eens. uhm, die gozer van de Arctic Monkeys. Ik word persoonlijk spontaan geil als ik die vent hoor zingen door het accent wat hij heeft, maar basically betekent het wel dat'ie geen fatsoenlijk engels kan. |
|
Citaat:
|
Alles uit het westen met een smerige "r".
|
The Streets
|
|
Citaat:
En naar het schijnt praat ik ook zo als ik engels praat. :) ot: Krezip en Direct. Als je geen engels kan zing dan gewoon in het nederlands. 'If ai koed, i voed steej, and if aim nat, nat in de weeeej....' |
Dinand van Kane in real life :( / en alles met die hele zachte G (n)
|
Anouk (n) :(
|
Dinand van Kane inderdaad. En Di-Rect ook wel beetje. Die overdreven manier.
|
Citaat:
|
Ik vind alle Nederlandse en belgische bands die the als 'duh' uitspreken en think als 'tink' irritant.
I het toe tink abouwt joe ol deej ent joe aar de wan for mieee. STERF |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
The Streets. Maar dat vind ik dan.
|
Citaat:
|
britpop bands
maar die zijn dan ook de kanker van de gitaar muziek zoals carn als eens scherp opmerkte (y) |
Citaat:
|
jullie zijn gewoon jaloers
|
Citaat:
Citaat:
|
whatever:). Het is er iig uit :p.
|
Citaat:
|
Verbaast me dat die gast van Creed nog niet genoemd is. Die spant toch wel de kroon, nietwaar?
|
Caliban
Soms vraag ik me af of die dude echt wel Engels aan het zingen/schreeuwen is.. Maar eigenlijk is het hoe dan ook een kutband. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |