![]() |
Organenroof
blargh
|
Is dit verdomme niet dezelfde post als een jaartje terug :mad:
|
Tja, niet lief.
Verder Tiswah. |
Upke wilt heel graag China-bashen en Falun Gong aaien.
|
*sigh*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft China olie?
Zo ja: platnuken Zo nee: /care |
Citaat:
|
Nog wel.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rechtvaardige wereld denkfout. Het geloof dat iets met een reden moet gebeuren, omdat het anders te onrechtvaardig zou zijn. *link* |
Citaat:
Als je niets hebt aan het systematisch onderdrukken van bepaalde mensen, zal een instantie daar geen geld en tijd in stoppen. Vandaar denk ik dat de situatie die Upke schetst van 'vredige' meditators die zomaar worden aangevallen, niet helemaal klopt. |
Als de Chinese regering zelf die organen (als ik deze bron moet geloven) rooft, hoe kan het dan illegaal zijn?
|
Citaat:
|
Zou je dat dan niet eerder als 'schendig van de mensenrechten' bestempelen, in plaats van 'illegaal'?
|
Ja, maar illegaal ligt lekker in de mond denk ik.
|
Populair media-taalgebruik.
Telegraafstyle :) (y) |
Citaat:
Groeten van Guus |
En Moslims dan? :(
|
Citaat:
Uyghuren hebben het niet makkelijk. |
Holy shit :eek:
Ik dacht dat dit soort verhalen sprookjes waren om mensen bang te maken. "je gaat op vakantie naar een of ander pauper land en vervolgens wordt je in een hotel kamer wakker zonder nieren" maar dit soort dingen gebeuren dus echt! Wat ik alleen niet snap is waarom de VN of organisatie als amnesty international van mijn part er geen werk van maken. Want als dit echt zo is dan is dit toch al rede genoeg voor de VN of ome Bush om dat hele land met de grond gelijk te maken? In Afghanistan en Irak gebeurden immers ook dingen die niet lief waren. |
Citaat:
"There are also well grounded fears that the use of lethal injections may facilitate the removal of organs from executed prisoners for transplantation - a practice which has been well-documented in China. Lethal injection can be used to execute a person without damaging crucial organs. This could lead to an ill-defined boundary between the execution itself and the subsequent resuscitation and removal of organs, since medical procedures involved in transplantation of major organs need to commence while the donor is still clinically living. As in previous years there continue to be many news reports and testimonies from people alleging that organ transplantation from the bodies of executed prisoners does take place and in some cases, does take place to order. Increasingly domestic and international media have highlighted cases of reported organ( transplants. However, Amnesty International is unable to gather confirmation of these allegations. The Chinese authorities have denied that trade in organs from executed prisoners takes place." (Amnesty) |
Citaat:
Groeten van Guus |
Citaat:
|
Donder op met die Falun Gong propaganda
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |