![]() |
Vloerbedekking...
Ik heb een probleem..
Ik heb op mijn slaapkamer(de zolderkamer :)) heel lelijke vloerbedekking die nergens bij past... :( Ik heb niet genoeg geld voor nieuwe, en een vloerkleed is ook te duur.. :( Weet iemand wat ik dan wel op mijn vloertje kan leggen?? :) |
Een vloerpizza! (y)
|
vloerkaddetjes?
|
en emmer verf :cool: of twee, of 3.
|
Wat ligt er onder?
|
vraag je ouders om fatsoenlijke vloerbedekking.
|
Citaat:
|
je hebt bij de kwantum best goedkope restanten.. Kwestie van sparen...
Hoelang heb je je huidige tapijt? Misschien kunnen je ouders je erin tegemoed komen. |
Zeil kost maar heel weinig. Maar het is vaak wel lelijk.
|
Dat is nu eens iets waar ik me niet aan stoor... Boeit me vrij weinig
|
Je kan ook de rest van je kamer gewoon in een leuke kleur verven/behangen en gezellig meubels enzo neerzetten. Wedden dat je vloer dan niet eens meer opvalt :)
|
gewoon een couponnetje zeil kopen met laminaat print ofzo :P
|
Daar hoor je een fatsoenlijk bedrag voor neer te willen leggen.
|
Tapijt tegels :cool:
Lijkt op vloerbedekking, maar is stukken goedkoper... |
tapijttegels zijn alsnog tyfus duur. heb er net mn kamer mee betegeld voor 230 euro (n)
|
Ga idd eens bij de Kwantum ed kijken, tenzij je kamer megagroot is hoeft het niet zo heel erg veel te kosten (wel iets natuurlijk, maar daar kun je voor sparen, lijkt me?).
|
Citaat:
|
spuitbussen, gebruik gewoon spuitbussen
|
al gekeken of er niet toevallig een andere vloer onder ligt?
had ik laatst ook. er lag heel lelijk donkerblauw zeil in mijn kamer, met een kast verschuiven scheurde dat. toen ik eronder ging kijken zag ik dat er een zwart wit geblokte vloer onder lag, precies wat ik wilde!!! (y) :cool: |
Citaat:
pas 9 strekkende meter hoogpollig marineblauw tapijt in redelijke staat versierd voor 70 euris (orginele prijs 50 euris de strekkende meter = 450 euris) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |