![]() |
Portugal-Duitsland!
Dat zal een spektakel worden! Nu al de wedstrijd van het toernooi!
(n) . |
hehe, ik ga niet kijken iig.
|
Oh qua vermaak gaan die wedstrijden nog wel, alleen jammer dat er niets op het spel staat.
Ik weet niet, als er zometeen iemand belt met een leuk idee ben ik weg, als ik niets te doen heb zet ik het wel op als achtergrond, of ga bij huisgenoot kijken met bier. (y) [edit] voorspelling: 2-1 Duitsland |
Citaat:
|
nouja, ik zit niet voor de TV... Ik denk dat Duitsland gaat winnen, maar dat gaat ze wel doen met de strafschoppen. Einduitslag 0-0 en 3-4 winst bij de strafschoppen.
|
Mooie duik van Ronaldo :P Hij is ongeveer 7 keer herhaald :)
|
Yes, hebben de Duitsers even dik gewonnen. :D (y)
|
Neeeeeeeeeee portugal :(
|
Ik zit altijd voor de TV. Ook al is dit een commercieel theater.
Het was wel okee, maar om nou te zeggen dat Duitsland terecht gewonnen heeft... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang iemand niet wint door toedoen want de scheidsrechter ed vind ik het altijd terecht: het maken van doelpunten is ook een onderdeel van het spel. Oftewel: je kunt nog zo goed spelen, als je de bal niet in het doel krijgt verlies je, dat hoort nu eenmaal bij het spel.
Ik vind het leuk dat Duitsland gewonnen heeft. :) |
Mooi dat Figo afscheid kan nemen met zo'n mooie voorzet, hij verdiende dat natuurlijk ook wel.
|
Schitterende voorzet. Met zoveel effect voorgegeven en mooi afgemaakt.
|
Citaat:
Ik had trouwens niet verwacht dat Portugal er nog zo voor zou gaan. Had gedacht dat ze het wel zouden geloven en dat Duitsland over ze heen zou lopen. Trouwens ook wel apart dat Ricardo zo de fout in ging bij die eerste goal, terwijl hij de rest van het toernooi toch heel goed keepte. Kan een keer gebeuren natuurlijk, maar toch. |
Citaat:
|
Niets gezien... maar met de uitslag was ik tevreden, want ik gunde die Portugezen geen derde plaats gezien hun toneelspel. :p De Duitsers gunde ik het wel vanwege het leuke voetbal dat ze hebben laten zien. :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |