![]() |
WK Finale: Italië - Frankrijk
Wie gaat deze finale winnen? Ik denk zelf dat Italië gaat winnen, maar ik ben onpartijdig. Ik wil gewoon een mooie finale zien :) Als het maar geen penals schieten wordt!
|
Ik denk dat Frankrijk het gaat winnen, maar met moeite. :)
|
Ik denk (en hoop) Italie. Die kut-Fransen hadden er na de eerste ronde al uit moeten liggen.
|
Italië. Dan win ik een beertender (Y)
|
Ik hoop Italie:o
Overigens zal ik de finale waarschijnlijk missen, heb een verjaardag in het oosten van het land :p |
4-4 en italie wint met 12-11 op penaltys (y)
|
ik hoop dat italië wint, maar met deze goede ploeg moet dat ook wel lukken denk ik. ze hebben bewezen dat ze een van de beste ploegen waren.
|
Ik hoop dat Frankrijk wint, altijd mijn favoriet geweest. :cool:
Zou een mooie afscheid van Zizou kunnen zijn. |
Ik ben voor Frankrijk omdat ik Zidane een mooi afscheid toewens.
|
Citaat:
|
Citaat:
als er een bloedspannende wedstrijd aan vooraf zit met mooie acties vind ik t wel gaaf. ik ben voor frankrijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk dat Frankrijk wint.
|
haha 1 van mn 2 wkpoules heb ik toch al gewonnen, dus daar hoeft het niet eens voor, mijn wens gaat meer uiteindelijk toch het meest uit van chauvinistische gevoelens.
|
1-1 nu. Ik hoop dat Italië wint :)
|
oh wat dom van zidane
|
yeah Italie :)
|
Citaat:
|
(y) Goedzo :)
|
|
Go Italië (y) :cool:
|
Italie <3
|
beter de spagettislurpers dan die french fags
|
Citaat:
Onverdiend trouwens. |
Heel jammer van Frankrijk (:(), en wat een lompe actie van Zidane. (n) Ik ben benieuwd hoe hij dat straks gaat uitleggen aan de pers. :|
|
Citaat:
|
Ben benieuwd wat Zambrotta (of wie was het ?) gezegd zal hebben want wtf.. zo komt ie wel de geschiedboeken in die Zidane.. en dan die penalty :D
|
Ben blij dat de multiculturele droom van het Franse team alsnog is uitgelopen op een nachtmerrie
|
Citaat:
Overigens ben ik wel blij dat Italië heeft gewonnen. Het maakte me aanvankelijk niet heel veel uit, maar ik vind het wel mooi, omdat het natuurlijk toch erg vervelend wat veel van die spelers met hun clubs meemaken nu. |
Citaat:
Ben wel blij dat die fucking frenchies m niet gewonnen hebben, was ook niet verdiend geweest, Italie was veel sterker. En Cannavaro was verschrikkelijk goed, man van het toernooi ! |
Citaat:
Maar dat is mijn mening.. |
Vind t eigenlijk wel gek dat die Ribery niet in aanmerking schijnt te komen voor die gouden bal, die heeft echt wel goed gespeeld joh. Net als Gattuso.
|
Italië is op basis van het toernooi de terechte winnaar, vind ik. Maar Frankrijk was beter, zeker gedurende de eerste twintig minuten na rust.
|
Citaat:
|
Zidane. :(
|
Citaat:
|
Zoals ik Frans Bauer ook Nederlandser vind dan Ali B.
|
Citaat:
Jammer dat ze toch gewonnen hebben (n) |
Citaat:
|
Citaat:
terechte winnaar van het toernooi. de meest solide ploeg, met geweldige spelers als pirlo, zambrotta, cannavaro, gattuso, en niet te vergeten buffon (in mijn ogen de beste keeper ter wereld, al zit ie er bij de penaltys gisteren opvallend vaak naast). een gouden generatie |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond Italië absoluut niet de beste WK-ploeg, maar dat vond ik van Frankrijk ook niet. |
Forza Italia...
Een gelijkopgaande finale vond ik het. Dan was Italië weer een fase beter, dan weer Frankrijk. Op basis van het hele toernooi kan ik buiten die wedstrijd tegen Australië vrede hebben met deze winnaar. Slechts 2 goals (ook nog een eigen doelpunt en een penalty) tegen gekregen en gespeeld zoals je verwacht dat ze spelen. Niet spectaculair (zijn we ook gewend van ze) maar typisch Italiaans, met als uitschieter de halve finale tegen Duitsland. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |