![]() |
Jullie mening over zilveren sneakers
Ik vraag me af.. ik wil soms weles op sportschoenen lopen (want ja, altijd maar pumps gaat vervelen :o) en ik dacht dus aan zilveren nike's of whatever.
Ik wil er dan wel een tijdje erop lopen (dus dat het niet na een jaar al in mn kast wegrot). Maar ik twijfel wel, want zijn zilveren sneakers geen kledingstukken die je maar één seizoen kan dragen, omdat het echt maar één periode in kan zijn (zoals Uggs)? Anders vind ik het zonde dat als ik ze nu pas koop en er alleen deze zomer op kan lopen. Natuurlijk moet je dragen wat je zelf leuk vindt etc, maar ik wil me toch wel een beetje aan de mode houden :) Maar goed, wat vinden jullie? |
kopen
|
ja idd, gewoon kopen.
ik vind zilveren/gouden schoenen niet echt een modeverschijnsel zoals Uggs. Ik heb ook gewoon gouden schoentjes, en ik ben ook gewoon van plan om die in de winter nog aan te doen. Dit is hetzelfde als schoenen met een punt, nu zijn schoenen met een bolle neus juist in, maar je ziet nu ook nog veel mensen met een punt. Het is ook gewoon nog mooi vind ik. |
Ik zou meteen voor je vallen, meid.
|
kan makkelijk hoor, en je heb gelijk draag wat je zelf wilt :)
|
wat boeit t ffs, als je ze wil koop je ze als je bang bent dat je na 2 maanden niet meer hip bent koop je maar normale schoenen.
|
ik heb eens zilveren sneakers gezien en het zilver was helemaal afgebladdert.
|
Dat jij nog leeft? :eek:
|
Pff lelijk, zilvere of nog erger goude sneakers. Maar als je het dan toch per se wil, koop dan ook een trainingspak. Ik vind ze kamper staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zilveren en gouden sneakers zijn voor mensen die met een onmiskenbaar wanhopige ondertoon apart willen zijn, en zodoende volledig de plank misslaan.
|
die gouden en zilveren adidas zijn vet, dus als je die bedoelt:
kopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je ze leuk vindt dan koop je ze toch gewoon.
|
Ja maar ben bang voor miskoop :o
|
Hoe kunnen gouden of zilveren schoenen ooit een goede koop zijn?
|
Lekker belangrijk. :eek:
|
ik vind zilvere schoenen altijd zo, zilver.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lelijk. Tenzij je in een kamperbuurt woont, vanaf je zestiende als bouwvakker werkt en in je weekenden graag naar concerten van Grad Damen gaat. Dan zijn ze weliswaar nog lelijk, maar dan is het je nauwelijks aan te rekenen.
|
Citaat:
|
Ach ja, ik vind ze nog altijd heel mooi en niet kamperachtig :confused: Maar bij twijfel = niet doen.. duss.
|
jezus kind waar mekker je om
als je op een fucking forum moet vragen of je bepaalde schoenen moet kopen ben je gewoon dom en verdien je t niet om hersenen te hebben aangezien je ze toch niet gebruikt :) |
'En, wat doe jij voor nuttigs in onze maatschappij?'
|
Citaat:
|
Er zijn best wel leuke zilveren schoentjes te koop. Ik zou ze gewoon kopen als je ze wilt hebben. Als ze uit zijn dan trek je ze gewoon niet meer aan. Je bent er dan nu toch blij mee? Ik zou me geen zorgen maken over dingen (en dan vooral dit soort dingen) waar je later eventueel spijt van zou kunnen krijgen.
|
Als je per sé iets wilt hebben wat 'in' is, moet je van die romeinensandalen kopen, daar loopt de halve stad hier op.
Mooi man, hoe iets na twee millenia ineens weer hip kan worden. |
Citaat:
|
Citaat:
hehehhe :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon nike air max classics kopen.
|
Kutschoenen.
Etnies of DC's |
Citaat:
|
jeetje..t lijkt wel of we het hier over een supergrote aankoop hebben :confused: Je kan toch gewoon kopen wat je zelf mooi vind? en als het niet meer in de mode is boeit dat toch niet, als je ze maar mooi vind
|
Alto.
|
Koop die dingen gewoon, zijn 70 euro ofzo, maakt toch niet uit?
Of neem anders witte, die zijn altijd goed. |
nouja verwachten dat je een jaar lang kunt dragen lukt toch niet (dan zijn ze op/versleten etc.)
Maar of je ze over een jaar nog kan dragen qua mode.. ik denk het wel.. Ik zou het doen.. |
Citaat:
En als je sarcastisch was (zeer wss); fuck it. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46. |