![]() |
moeheid
Hallo,
Ik ben de laatste 3 weken erg moe. Ben na een badtrip gestopt met smoken. Het lijkt allemaal een beetje een droom de laatste tijd. Maar ook heb ik een jaar lang geen melk gedronken en (te?)weinig vitamines gehad. De laatste 3 dagen heb ik voedingssuplementen. Ik heb denk ik geen pfeiffer ik geen keelpijn ofzo heb. Als het aan de vitamines ligt, hoelang duurt het dan voordat ik de vitamines beginnen te werken en ik me weer normaal voel. Of heeft iemand andere verklaringen/oplossingen om dit probleem op te lossen. Alvast bedankt, Icecool |
Een vast ritme. Op tijd naar bed gaan en de volgende dag niet te lang in bed blijven liggen.
|
Ik drink al 3 jaar geen melk meer en voel me daar niet moe door, daar kan het moeilijk aan liggen.
Sporten, en een ritme vasthouden. Ligt ook een beetje aan je instelling. Succes :) oja en goed eten, en soms werkt muziek ook wel ;) |
misschien probeert je lichaam wel een beetje op orde te komen. geef er maar eens een maandje aan toe, ga desnoods om 20.00 uur naar bed ofzo.
|
misschien helpt het om nooit meer met je domme kop aan de drugs (n) te zitten.
|
Citaat:
Sorry hoor, maar wat een idioot ben jij. (n) |
Citaat:
jij rookt, drinkt, niet en gebruikt nooit medicijnen? |
Probeer de komende periode goed op je voeding te letten (ook het ritme) en deel je dag volgens een vast patroon in.
|
Een paar weken lang vroeg naar bed gaan wil nog wel eens helpen. Het is net of ik steeds meer slaap nodig heb sinds ik meer slaap, ik voel me ook steeds beter. :o
|
laat je bloed gewoon ff prikken op een ijzertekort, dat heb ik ook wel vaker gehad.
|
Citaat:
Maar gaat al beter sinds ik die pillen slik (6 dagen). |
Ik ben ontzettend energieloos en zwak. Komt oa. door mn hypermobiliteit, en daarbij heb ik al zo'n 6 jaar last van ontzettend moeilijk in slaap komen. UREN wakker liggen etc. Ik heb er dus best veel over gelezen. En een glas warme melk (Getverdemme!!) helpt als het goed is om beter te slapen, en natuurlijk voor 'n hoop andere dingen.
Er zit een bepaald hormoon in de melk dat zorgt voor de productie van een ander hormoon. En dát hormoon zorgt voor beter slaap en makkelijker inslapen. Dus maar weer eens melk drinken is zeker een goed idee. Ga eens kijken hoe het er voor je uitziet wanneer je een vast slaapritme hebt en genoeg rust per nacht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |