![]() |
[msn] probleem met keypoorten
Ik probeer mij al een tijdje aan te melden op msn, maar dat lukt niet. Bij het problemen oplossen programma geeft ie aan dat er iets is met mijn keypoorten. Iemand een idee wat er mis is en hoe ik het op kan lossen?
Ik heb overigens vrij vaak problemen met internet/msn, is al meerdere keren iemand naar komen kijken, maar komt telkens weer terug. Gisteren kon ik mij nog wel aanmelden, nu ineens niet meer. Bvd. |
* Google't op de zoekwoorden "msn keypoorten"*
Heeft dus iets te maken met een firewall. Andere mensen zeggen dat ze wel met andere instantmessengers (die het msn netwerk ondersteunen) wel kunnen aanmelden. Tijdelijke oplossing een andere messenger (dat msn ondersteunt) gebruiken, zoals Gaim, Miranda, enz. |
Ja ok, maar ik vind het zo vreemd dat ie het ineens niet meer doet. Firewall schakelt zichzelf toch niet zomaar in? :confused:
|
Gevonden oorzaken van foucode 80048820:
Gevonden mogelijke oplossingen:
|
Heb ik ook last van. Als ik mijn computer uitgezet heb en dan weer aanzet. Als msn dan opstart zegt hij het ook. Maar bij mij kun je op herstellen drukken en dan doet ie het weer gewoon :confused:
|
Ik heb ook last van het keypoort probleem.
Je firewall kan inderdaad corrupt zijn geraakt, door een virus of zo. Kan aan een boel dingen liggen geloof ik. Daarom gebruik ik ook geen Live Messenger meer op die PC. Dat is sowieso al retezwaar. Ik gebruik gewoon lekker Windows Messenger. Daar heb je nooit problemen mee. Behalve misschien dat je niet alle smiley's ziet die anderen gebruiken (het plaatje niet in ieder geval). Of anders kun je een alternatieve niet-Microsoft MSN Messenger client installeren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |