![]() |
DECONSTRUCTION Vol. 8 with a fine selection of bands such as PENNYWISE, BOYSETSFIRE, THURSDAY, THE BOUNCING SOULS, MAD SIN and a few more. en waarschijnlijk ook Thrice las ik net.
|
Citaat:
Ik weet nou niet of Thursday nou of die Taste Of Chaos mee komt ja/nee want daar zijn ze nou niet echt duidelijk over. Kan best zijn dat ze wel in die lineup in de UK en DE staan maar natuurlijk niet hier in NL :mad: Edit: nevermind ik lees het nu (y) Bevestigd door Melkweg, 28 augustus dus. Fuck die Taste Of Chaos dan maar :) |
vet hoor weer bsf
|
Nou op de melkweg site staat voorlopig alleen Thursay Pennywise and Bouncing Souls
die andere zijn van 2005 editie ofzo als het hierbij blijft ga ik niet, Bouncing Souls komt voor 6 euro in de lvc ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
Beetje onduidelijk wie met wat speelt en wanneer :s. Ik wil eigenlijk underoath wel een keer zien, en thursday nog een keer maar deconstruction ziet er ook leuk uit dan met bsf en bouncing souls. Zie ik dan wel weer. |
Citaat:
|
ja hier is ie dus.
|
ik bracht het deco nieuws eerder :(:p
|
Ik ben benieuwd, laatste 4 of 5 jaar elke keer geweest en elke keer goed vermaakt.
Deze keer dus ook present. |
Ik haak af. Een keer geweest en niet veel aan. Kan aan de omstandigheden hebben gelegen.
|
Denk binnenkort wel even een kaartje halen
|
Citaat:
en ik ben benieuwd naar de rest van de namen, wel fijn dat het op een maandag in de vakantie met ov is. |
Hier ben ik een jaar of 3 geleden echt mee gekapt, te lame ass line up iedere keer weer. enige boeiende is mad sin en die zie ik wel een keer als headliner
|
Als ze nou nog wat vette bands erbij zetten ga ik misschien wel weer....
|
ik zal er zijn
|
Hmm, het overwegen waard (y)
|
Volgens mij krijgt de melkweg een "speciale" Deconstruction Tour 2006.. Alleen met Pennywise, Thursday en Bouncing Souls. Dat zou wel jammer zijn..
|
Citaat:
|
de laatste keer dat ik boystetsfire heb gezien in de melkweg was het een strak gespeelde show hoewel er in het begin tussen de nummers echt te veel gekut werd met verwisselen van instrumenten, en die zanger hoef ik eigenlijk niet eens over te beginnen wat voor rasmongool dat dat is toen ie helemaal uitflipte op een gast in het publiek (volgens mij hoor je daar boven te staan) iig boven de opmerkingen die uit het publiek komen.
en dat gezeik over religie dat het allemaal maar kut is en het gezeik over de regering moet ondertussen ook maar eens afgelopen zijn want zijn verhaaltje begint een beetje saai te worden. quit the bitching start playing |
Een nieuwe record Danny.
2 keer interpunctie gebruiken in zo'n verhaal! |
Citaat:
Vond trouwens Zoli van Ignite tijdens Powerfest nog veel erger, maar gek genoeg hoor je daar nooit iets van. Dat vind ik pas echt een onsympathieke gast. |
Citaat:
maar ik vind het gewoon jammer dat zo'n band die veel jonge fans aantrekt, met zo'n frontman daar moet gaan staan. |
Citaat:
wanneer kom je het ophalen trouwens?? xxx |
Citaat:
Ik ga ook alleen als BSF komt, want ja. |
Citaat:
|
Citaat:
En op zich zou ik voor Thursday al gaan, Bouncing Souls zijn ook nog wel tof. Met Pennywise heb ik niets verder, ook nooit echt geluisterd dus ach. |
Citaat:
|
Citaat:
ignite weet ik echt niks van althans niet van het powerfest optreden. |
Ik zou voor BSF wel komen.. maar zoals het er nu uitziet komen die gasten voorlopig niet echt snel meer in nederland...
|
Citaat:
Het ijkt er inderdaad op dat Boysetsfire er deze keer niet bij is. Maar hou onze website in de gaten, als er nog bands bijkomen staat het daar asl eerste vermeld. Vriendelijke groet, Claartje secretariaat Melkweg |
Citaat:
|
Citaat:
en der is zeker niks mis met een boodschap hebben voor de mensen die komen kijken, maar trek dan geen grote bek tegen iemand open die een andere blik op dingen heeft. |
Citaat:
[Gwen] |
idd jammer
|
Citaat:
|
Citaat:
(n) |
Kunnen ze echt niets beters verzinnen, het lijkt wel of er altijd dezelfde bands staan....vreselijk publiek ook.
|
Citaat:
|
Ik weet nog dat oa Good Riddance, Guttermouth en Nofx. Man ik was siked!
|
Ik ging meer voor de mighty mighty bosstones, flogging molly (eerste keer op het europese vasteland) :(, less than jake enzo
ja ik luisterde skapunk en dergelijken |
Citaat:
Als je daar geen respect voor hebt, waarom ga je er dan nog heen? |
Citaat:
Het was dat het kkhard begon te regenen en dat de Marquee II de dichtstbijzijnde tent was. |
Citaat:
statements! of je het er nou mee eens bent of niet |
Citaat:
wat dan ga je dan dalijk ook zeggen dat het lange frans zijn goed recht was om dat kereltje op zijn show op zijn bek te peren? ik hoop van niet. |
okok
|
Citaat:
|
OH! Gwen van de ska af.
Daten? |
thursday komt niet ivm familieomstandigheden, lees ik net op de melkweg site.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |