![]() |
zielig²
over een paar weken begint er een week lang kermis bij mij onder mijn raam :(
|
ok
|
Citaat:
|
Arme Freek. :(
Ik heb kut geslapen, en kut gedroomd. :( -edit- Maar Rednex - Cotton Eye Joe is nu op de radio \o/ |
Ik heb woensdag rijexamen en ik ben zenuwachtig as hell. Tijdens mijn tussentijdse toets deed ik allemaal rare dingen en wilde ik zelfs gaan spookrijden op de autosnelweg. (n)
|
ik ben zieliger.. er is al een heel weekend wielerwedstrijden en shit bezig onder mijn raam :( alle bussen volgen omleidingen en er is ook een kermis..
|
je moet het maar zo bekijken:
"liever dat dan een death metal band in mn kelder die kippen zit te offeren aan hun drumstel" |
je moet het maar zo bekijken:
"liever dat dan een death metal band in mn kelder die kippen zit te offeren aan hun drumstel" |
:')
ik moet vanaf vandaag 2 weken achter elkaar werken geen weekend dus |
Citaat:
|
|
en mn tetten vervellen
lijkt op tetschurft :mad: |
ik heb volgens mij 1 week slaapachterstand.
|
ik heb een spier verrekt in m,n nek, echte elke fokking move doet pijn :mad: :(
|
Citaat:
|
vrijdag 441 euro ophoesten
ugh |
een leuke gast heeft me gebeld maar ik heb last van bel-angst dus ik durf niet terug te bellen :|
|
Citaat:
|
Citaat:
oeps |
ik ben kkberoerd en ik moet leren en ik heb verdomme nog steeds gen vakantie,zo
|
Citaat:
|
ik brak bij grandmommy het touwtje van de wc af zodat de wc niet meer kon doortrekken. en toen stond ik voor lul want ik moest haar vader om hulp roepen en er lag nog wat in de wc pot.
|
maar aangezien ik in al mijn onschuld een ruft in bed liet stonden we wat genantheid betreft wel quitte.
lekker stel(Y) :o |
Citaat:
|
ja natuurlijk, lekker warm ook(Y)
|
Ideaal voor de wintermaanden ;P
|
hahaha :D
|
Citaat:
|
ach hij kan er vast een mooie gevoelige tekst over schrijven ofzo
|
Een vriendin van mij wil ineens mee naar lowlands. Het probleem? Ze kent geeneen van de bandjes, houd sowieso niet van dat soort muziek, is nogal moederlijk, bazig en betweterig en als je probeert haar op een nette manier af te wimpelen komt ze met andere ideeen.
Ik ga naar lowlands voor de muziek, ik vind het heerlijk om de hele dag van tent naar te lopen, dingen te ontdekken, te dansen zonder dat ik in de gaten word gehouden en aan het eind van de nacht in m'n eentje in mn 2-persoons tent in slaap te pleuren... En dan wil mevrouw de nikskennende brabo ineens ook in mijn tent slapen, want ze wil niet voor 1 keer een tent kopen. *zuchhhht.* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of: "je kan mee maar niet in mijn tent"
|
zeg maar dat je scheten laat (y)
|
Haha, das nog waar ook. :p
Maar goed, ik kan dus niet zo goed tegen haar zeggen dat ze niet mee mag, want ik wil geen ruzie. :s En als ik een smoesje verzin dan weet zij er wel wat op...Ja ja, ik know, ik ben zwak. Ik kan ook gewoon vanaf nu tot eind agustus m'n telefoon niet meer opnemen en niet op msn komen en dan hopen dat ze 't vergeet. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoezo wil ze niet voor 1x een tent kopen? Het is toch de bedoeling dat je em aan het eind in de fik steekt :D |
Ja precies, en er moet minstens een liter bier overheen geflikkerd worden en de resten van de maaltijd van de vorige avond(en). Maar dat vind zij zonde ofzo. Ze snapt de lol van het slopen niet. :s
En trouwens, ik heb nu het bier ontdekt dus nu heb ik extra veel spees nodig om lomp te kunnen doenen in m'n tent te kunnen kotsen. :) PS: Oestrogenen zijn een bitch. |
Citaat:
|
|
omg! ownage :cool:
|
Citaat:
|
en ik wilde eigenlijk onder botulisnmfs naam een goor verhaal posten met het woord schijt in lettergrootte 666 en een bruine kleur maar dat heb ik hem besparen dus eind goed al goed(Y)
|
Ja ik zie dat je het verhaal uiteindelijk gewijzigd hebt haha, dankje. :cool:
|
ik heb vanacht vrijwel niet geslapen en heb zo rijles + moet de hele dag alleen in de winkel van m'n oude werk staan :|
|
Ik moet de hele dag werken en ik ben misselijk. Bah.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een kater omdat ik zonodig het coctail-receptenboek wilde uitproberen gisteren :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |