![]() |
Kunnen vrouwen na een bepaalde hoeveelheid alcohol ook moeilijker of niet klaarkomen?
nav dit topic http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1403090
vraag ik me af of bij vrouwen ook zo is dat je na zoveel alcohol niet meer een orgasme kunnen krijgen. Of dat het opvalt als je wat gedronken hebt dat het moeilijker is. |
Ja.
|
Geen flauw idee, als ik echt veel op heb val ik toch al snel in slaap.
|
Citaat:
Maar die enkele keer dat het er wel van kwam, had ik eigenlijk totaal geen moeite met klaarkomen en hadden we hele heftige geile seks. Eigenlijk moeten we dat vaker doen als ik er zo aan denk :o |
geen last van :confused:
|
Ja, eerst lukte jongens het helemaal niet als ik gedronken heb. Mn vriend is de enige die het wel is gelukt, en ja ik heb het gevoel dat het langer duurt dan zonder alchohol.
|
Als vrouwen veel drinken gaan ze kotsen. Als ze gekotst hebben komen ze moeilijker klaar.
Dus ja. |
Meer alcohol is minder gevoel in de zenuwen. Maar wel meer mannelijk hormoon, dus geiler.
|
Als ik teveel gedronken heb denk ik niet meer aan seks, alleen aan slapen :o Seks komt de volgende ochtend wel weer!
|
Citaat:
Je gaat er dom van lullen en slecht autorijden? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Geen idee, die ene keer dat ik dronken was (jaja, Qimm, afgelopen zaterdag :P) ben ik als 'n blok in slaap gevallen geloof ik. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik gedronken heb wordt ik wel geiler jah. maar klaarkomen, mhh niet meer of minder dan normaal :D
|
Citaat:
|
je kent het gezegde "dronken vrouwen zijn een engel in bed" toch wel?
|
Citaat:
Nee, volgens mij is het zo dat bij vrouwen de testosteron (jawel, niet oestrogeen!, want testosteron zorgt zowel bij mannen als bij vrouwen voor het libido) goed stijgt wanneer ze alcohol drinken. Dus puur wetenschappelijk gezien zou een vrouw geiler zijn wanneer ze wat op heeft. Bij mannen zou het zelfs ietwat dalen. Al heb ik andere dingen gezien. :D |
Na een onderzoek is gebleken dat bier kleine hoeveelheden vrouwelijke hormonen bevat. Om hun theorie te bewijzen, gaven ze honderd mannen 6 liter bier te drinken en keken wat er toen ging gebeuren. Het bleek dat 100% van hen nonsens begon uit te kramen en ook dat ze niet meer fatsoenlijk konden autorijden.
|
Als ik goed gezopen heb dan is m'n vriendin helemaal lam.
Wij doen liever aan ochtendseks... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Estradiol (een oestrogeen) en testosteron (een androgeen) zijn volgens bij bijna gelijk in chemische samenstelling. Door middel van aromatisatie worden adrogenen in de neuronen omgezet in oestrogenen, zoals ik het begrepen heb.
|
Citaat:
Dus als ik al dronken ben dan kan zij bijna helemaal niet meer op r voeten staan. Dus dan hebben we ook geen seks maar gaan we gewoon lekker slapen. De volgende ochtend zien we dan wel of we weer seks hebben.. |
Citaat:
|
Ik word altijd enorm geil als ik alcohol op heb maar dan kom ik wel moeilijker klaar ja.
|
heb ik ook
maar 1 ding voor mannen die dit topic lezen.... als je niet klaarkomt en het doet al pijn bij het meisje, ga dan niet door....en dan doet het na een half uur nog steeds pijn :( |
Merk niet echt een duidelijk verschil met klaarkomen...ik heb sowieso wel meer zin als ik gedronken heb :D
|
Mijn toenmalige vriend lukte het pas voor het eerst toen ik best dronken was. Dus ik denk dat het dan juist makkleijker gaat bij mij.
|
Citaat:
|
Uhm... Ik geloof dat ik wel wat lastiger klaarkwam ja. Maar meestal vallen wij ook in slaap als we te veel gedronken hebben. De seks was trouwens wel geiler als we gedronken hadden.
|
Citaat:
|
Zo, heb je scholieren.com weer van je blocklist af gehaald? :confused:
|
Heb nog nooit verschil gemerkt.
|
Mijn vriendin drinkt überhaupt niet; dus merk ik ook weinig verschil.
|
Toen ik nog alcohol dronk merkte ik nooit echt verschil. En nu drink ik dus niet meer.
|
sex + alcohol = geil
|
Citaat:
|
Ik kom wel hoor.. :o tenzij ik zoveel gedronken heb dat ik alleen nog maar op de grond kan liggen en kotsen.. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
nee niet dat ik weet
|
Nee, ik kom juist sneller klaar als ik wat gedronken heb... Misschien laat ik me dan meer gaan of zo?
|
Tegenwoordig drink ik nooit meer echt veel, maar toen ik dat nog wel deed was het geen enkele hindernis. We vrijden dan alleen niet vaak omdat dat van zijn kant niet meer lukte. Maar als we het deden was het voor mij geen verschil in moment van klaarkomen of de moeite daarvoor.
|
ik < als man zijnde> ben moeilijk op te geilen als ik dronken ben... tenminste, ligt eraan... als men rond de schaam streek gaat zitten gaat dat al snel :P maar iets moeilijker...
als ik dan eenmaal geil ben, kan ik niet klaarkomen... hoe hardcore de sex ook is... egt frustrerend voor me vriendin, maar tevens ook leuk :P egt raar :S meeste mannen hebben problemen met erectie als ze dronken zijn... ik moet alleen mijn slaap onder controle houden xD |
Ligt eraan hoeveel energie en zin ik erin heb..
Als ik veel alcohol op heb ik meestal wel zin in seks..behalve als ik zo veel heb gezopen dat ik amper kan lopen. |
mijn vriendin absoluut moeilijker... meestal gaan we lekker slapen nadat ik klaargekomen ben aangezien het toch onbegonnen werk is haar klaar te laten komen met een slok op
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |