![]() |
Invasion
Iedere woensdag om 21:30 op Veronica.
Amerikaanse serie. Met: Alexis Dziena, Evan Peters, Ariel Gade, Eddie Cibrian, Tyler Labine e.a. Vanaf juli is de Amerikaanse, mysterieuze serie Invasion bij Veronica te zien. Na een hevige orkaan is het rustige stadje Homestead, Florida niet meer wat het is geweest. Er vinden steeds meer onverklaarbare dingen plaats. Wat betekenen de lichten in de Everglades en van wie is het skelet dat in het moeras wordt gevonden? Invasion is vanaf woensdag 12 juli om 20.30 uur bij Veronica te zien. Invasion vertelt het verhaal van de families Varon en Underlay uit Homestead, Florida die herstellen van een allesverwoestende orkaan en diens mysterieuze nasleep. Deze natuurramp leidt tot een lange weg naar het onbekende. De serie is geproduceerd door Shaun Cassidy, bekend van o.a. Cold Case, American Gothic en Cover Me. Eerste aflevering: Parkopzichter Russell Varon is vader van twee kinderen, Jesse en Rose, uit zijn vorige huwelijk met dokter Mariel Underlay. Samen met zijn nieuwe vrouw Larkin Groves, die verslaggeefster is voor de lokale televisie, verwacht hij een derde kind. Tijdens een hevige orkaan ziet Rose mysterieuze lichten opdoemen en is Mariel ineens spoorloos verdwenen. Ze wordt de volgende dag levend, maar naakt in een moeras teruggevonden. De nuchtere Russell, die niet gelooft in de samenzweringstheorieën van zijn zwager Dave, moet zijn mening herzien, als ook hij de vreemde lichten ziet en een skelet opvist uit de Everglades. Met name zijn ex-vrouw en haar nieuwe man, sheriff Tom Underlay, gedragen zich nogal vreemd sinds de natuurramp. Russell gaat de onverklaarbare verschijnselen onderzoeken en raakt zonder dat hij het weet betrokken in een gevecht om zijn gezin, zijn gemeenschap en het menselijke ras. bron: http://veronica.sbs.nl/modules.php?n...ieuws&sid=7340 Dat ga ik zeker volgen. (y) Aangezien Prison Break pas weer in september weer gaat beginnen. :p Wie nog meer? |
Ik misschien wel, als ik zin heb.
|
Super serie komt alleen beetje langzaam op begin maar wordt steeds beter. Echt een aanrader
Alleen jammer dat de show is gecanceld met zo rot einde :mad: :mad: |
Ik las in de veronica gids een interview met de maker, en die zei dat er nu plannen waren om misschien toch nog een tweede seizoen te maken..
maar het lijkt mij verder niet zo veel aan, ga het ook niet kijken. |
Citaat:
Maar de zaten meer fouten in het interview, want de kijkcijfers zouden slecht zijn omdat het moest concurerren met lost. Maar invasion en lost kwamen op hetzelfde net dus klopte niks van :) |
aah, okee :)
stomme gids dan, ze moeten eens wat beter research doen. |
Ik zeker weten!
|
Jeps, ik ga zeker weten kijken.
|
ik heb het gezien, maar vond het een beetje voorspelbaar. Op het moment dat ik dat lijk voor de eerste keer zag wist ik al dat het van die blonde vrouw was. Het is ook gelijk vrij duidelijk dat alle mensen die naakt worden terug gevonden worden klonen zijn of iets soort gelijks.
Ook vertrouw ik die sheriff niet, hij is tenslotte niet knap en in een amerikaanse serie houd dat in dat je ofwel raar of slecht bent. Ik ga de komende aflevering nog wel kijken maar ik betwijfel of ik dat ook zou doen als de rest van de tv series in deze maanden niet zo slecht waren. |
Lijkt me niet echt leuk om een gecancelde show te kijken. Of zit er wel een echt einde aan?
|
Ik vond het nogal tegenvallen eigenlijk :s
|
Citaat:
|
Wel leuk.
|
Viel niet tegen, vanavond weer. En vind het wel pluspuntje van Veronica dat ze gelijk 2 afleveringen uitzenden.
|
alexis dziena <3
|
Dat lijk uit de kofferbak is volgens mij niet van een vrouw, en helemaal niet van Mariel.
Ik vind het vooralsnog wel een toffe serie. Enne: Russell :o (y) (y) |
Citaat:
|
Vandaag weer gezien, is toch wel leuk.
|
Citaat:
|
Toffe serie, elke aflevering gezien en mijn woensdagavond is ervoor gereserveerd:) :bloos:
|
idd mijne ook, relax dat er altijd 2 eps komen.
|
Citaat:
|
Na een paar spannende afleveringen komt er een einde aan deze serie. Volgende week de laatste aflevering.
|
Citaat:
|
Ja helaas :( ... maar ben wel heel benieuwd hoe het gaat aflopen.
|
Het begon eindelijk eens op te schieten, en dan blijk je aan het eind te zijn. Jammer hoor, het concept was leuk maar door dat gehakketak is het vervelend om te blijven kijken. Zeker als het dan ineens aan het eind wél interessant wordt... (n)
|
Invation heeft verloren van Lost daarom wordt het afgemoffeld (n)
|
Helaas, Lost is te langdradig. Dan vond ik Invasion best wel meevallen, elke keer gebeurde er wel iets. En de twee afleveringen na elkaar waren ook zeer oke (y) .
Ik zal het missen. |
Citaat:
|
Het is invasion geen invation.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ze er toch over denken evt een seizoen twee te maken is zo'n einde geen ramp. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |