![]() |
Lost #4
Vrijdag laatste van het seizoen!
|
Schpannend!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier in Nederland gaan ze pas op z'n vroegst eind november weer beginnen, wordt dus langer dan 3 maanden voor de mensen die Lost niet downloaden..
|
ja en het is natuurlijk net weer zo spannend :( en een beetje vreemd allemaal
|
Citaat:
|
nee gewoontjes niet maar dat gedoe met Michael enzo
|
gewelige serie!
ik volg ze momenteel door de dvd collecties te kijken.. ik heb seizoen 1 net afgekeken! :eek: ben benieuwd wat seizoen 2 heeft!..en dan is eht wachten op seizoen 3 natuulijk :cool: |
Ik ga er lekker voor zitten morgenavond, en misschien wel opnemen ook. Zal lang genoeg moeten wachten voor nieuwe eps..
|
Ik heb gewoon de hele aflevering geen adem gehaald en niet met mijn ogen geknipperd. :|
|
Wow :|
Ja, het is een extreme keuze, je kind of je vrienden (gewoon geen kind nemen hè :p) maar ..geesh. En ik dacht even dat Kelvin die gast van de anders was, maar dat kan niet, want hij was dood .. vermoedelijk dan :o En dat laatste, komaan, zouden fransen de klok peilen en dan weten dat Desmond er zit? :confused: |
nou ja... "met geld kan je iedereen vinden". Hoe ze dat in godsnaam deden... :confused:
Maar zijn Locke en Eko nou dood? :s Vind het wel erg voor Hurley, is dat de enige reden waarom ie op dat lijstje stond...? |
En Elizabeth was Libby toch :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke, maar even voor de duidelijkheid. Desmond doet de sleutel erin en er gebeurt iets.2 Italiaanse(?) mannen op de Zuidpool(?) krijgen daar signaal van en bellen daardoor naar Desmonds vriendin?
|
Citaat:
Kelvin is overigens ook die Officier die Sayid orders gaf om zijn eigen 'vriend' uit te horen. |
Citaat:
|
Citaat:
Desmonds Ex is Penelope Widmore...pappa widmore heeft veel geld, zij waarschijnlijk ook (als ze niet de baas van het bedrijf is). Widmore Industries is ook een van de financieurs van de Hanso Foundation...ze heeft het geld en middelen om dus uit te vogelen waar Desmond zit. Waarschijnlijk weet ze ook iets over het eiland, of iig een experiment met magnetisme want anders wist ze niet waar ze naar moest laten zoeken :) |
Citaat:
|
Citaat:
Wel leuk dat Libby er nog in zat :) (was dan zeker voor de periode dat ze gek werd?) |
libby gaat nog vaak terugkomen aldus Damon Lindelof.
En Adewale Akinnuoye-Agbaje en Terry O'Quinn hebben allebei nog een contract. |
Citaat:
|
Citaat:
gelukkig heb ik ook nog eens gedownload maar ik heb geen zin om hele lost aflevering opnieuw te gaan kijken. alleen het stukje van kelvin, dus wanneer kwam die gast er dan in vooor? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kelvin is ook de CIA agent die Sayid vrijlaat in de woestijn ergens half seizoen 2..same guy
|
jep. zoals al eerder gepost :)
|
wat is die ´henry gale´ een freak.
"hello again!" |
aww ik zag trouwens dat kate en charlie in het echt (dus evangeline lilly en dominic monaghan) gaan trouwen!
pittig setje. http://img.timeinc.net/people/i/2006.../dmonaghan.jpg |
(n) (n)
|
nee man leuk nu komt er een echte lost beebie.
|
Ik had echt helemaal gemist dat libby die elizabeth was :eek:
|
Citaat:
@ mookid:Hallo!Ze passen toch helemaal niet bij elkaar! |
Citaat:
|
Het ziet er gewoon niet uit!En in het echt is Charlie ook wel een hyperactieve rocker met stom accent en Kate een heete badgirl!
|
sukkel
ac·te·ren (onov.ww.) 1 spelen, een persoon voorstellen op het toneel of voor de camera 2 doen alsof, een rol spelen => zich aanstellen |
rox snap het nou, hasseltboy kent ze door en door, en een hete badgirl en een rocker kan natuurlijk écht niet samen, en dan komt er ook nog dat stomme accent bij! :eek:
|
Toch blijf ik erbij!
|
Citaat:
Wat ook weer typisch dat diegene die Sayid vrijliet in de woestijn ook weer die Kelvin is.. Iedereen kent elkaar op dat eiland.. Ik vind het steeds irritanter hoe ze alles te ingewikkeld maken maar toch wil ik blijven kijken :p |
ingewikkeld?
;P |
vette vette vette serie, ik ben helemaal fan! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een vraag aan de computer experts hier (hopen dat die er zijn): Had Desmond niet gewoon alsnog de code kunnen invoeren nadat locke de pc kapot gooide? volgens mij gooide hij alleen het beeldscherm kapot en niet het toetsenbord of de systeemkast zelf.
viel het iemand anders nog op dat desmonds sleutel niet werd aangetrokken door het magnetisme? blijkbaar maakt dharma plastic sleutsel die eruit zien alsof ze van metaal zijn. |
Citaat:
- Misschien was ie van aluminum ;P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |