![]() |
iPod of iRiver?
Mijn iPod mini is stuk. Ik zat er al over na te denken om een iPod met meer ruimte te kopen, maar toen hoorde ik wel wat goede dingen over iRiver.
Wat kan ik dus beter kopen, een iPod of een iRiver? Ik hoef geen filmpjes of foto's te kunnen bekijken, het gaat me echt alleen om muziek luisteren. |
iriver.
|
iriver, want die gaan niet zo snel kapot heb ik het idee..
|
Ik wil ook een iRiver aanschaffen, welk type raden jullie aan? Opslag ongeveer 20 gb
Speelduur: Minimaal 20 uur Liefst kleurenschermpje Filmpjes & foto's is leuk maar niet noodzakelijk Makkelijke navigatie |
iPod, al was het alleen maar omdat er geen hardeschijf inzit die om zeep kan raken.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wacht op een nieuw model, ik vind de e10 interessant, maar die heeft een 6 gig schijf en is een stuk kleiner. het is dus wachten op de vervanger van h10.. |
Citaat:
en de H320? en de U10? |
u10 heeft 1 of 2 gig geheugen helaas.. het is verder niet bekend of daar nog een grotere versie van uitkomt. ook weet ik niks van een opvolger van de h10.
neem aan dat iriver niet stil staat met de ontwikkeling van een nieuwe. ook de e10 is nog niet eens op de europese markt verkrijgbaar trouwens.. ik heb momenteel nog een h320 (bijna 2 jaar). maar die is naar het schijnt uit productie genomen, anders zou ik die zeker aanraden (y) |
iRiver :)
|
Citaat:
|
kopen dan (y)
|
Citaat:
Ik heb m ook, een maand of 3, maar ik heb er wel meer voor betaald... ? Hij was trouwens wel 'stuk' 2 weken terug. Hij moest geformateerd worden, maargoed: iRiver > iPod |
Ik zeg iRiver terwijl ik een iPod heb en daar wel heel blij mee ben (en eerst een iRiver had). :o
|
Citaat:
|
Ik heb ook een h320 gekocht, tweedehands via marktplaats gevonden en ik ben er zeer content mee. Ik heb verder geen vergelijkingsmateriaal maar ik vind hem prima.
|
Citaat:
|
Ja en er zijn ook mensen die van een nano een 250 gig nano hebben gemaakt.
|
idd met die 3.5'' schijf maar dat is geen nano meer..
het coolste blijft een speler met 2.5'' schijf (creative zen extra toch..) en daar gewoon 160GB in zetten. jammer dat die spelers zo verouderd zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarjah flash geheugen is nog behoorlijk prijzig. |
iRiver. Al is het alleen maar dat mijn H340 nog steeds Ipods ass kickt, naar mijn mening.
|
indeed, h3x0 owned nog steeds :cool:
|
Let wel op mensen dat een iRiver ook zwaar rockt als mogelijk moordwapen, het ding is gewoon ECHT superdik en groot, net een baksteen.
Vooral de H340 van Vip3r bijvoorbeeld, vind ik niet mooi zo groot. En kom nou niet dat je Doom kan draaien en meer van dat soort dingen want dat kan een iPod ook met modded firmware (ja Rockbox of iPodLinux) Beelschermpjes van de iRivers vind ik nou niet echt super, maar voor de rest ownt een iRiver een iPod wel. Kwa geluidskwaliteit en USB on the go etc. Heb zelf een iPod vanwege het gemak en dat je hem met verschillende tools hardstikke makkelijk vol kan gooien. En hij is lang niet zo lomp als een iRiver. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |