![]() |
voet
hoi!
Ik heb iets raars aan mijn voet. Het is vooral tussen twee tenen en aan de onderkant van die tenen. Het ziet er wit uit, lijkt een beetje op wit vel gewoon en het is nogal schilferig. Het jeukt soms ook verschrikkelijk. Wat is dit? toch geen teenschimlmel ofzo? want kheb er al bijna een maand ofzo last van. Heeft nog iemand dit al gehad? wat is het? en wat kan ik ertegen doen ? want t jeukt soms verschrikkelijk ! groetjes x |
Als je schilvers tussen je tenen hebt en jeuk, het zou best wel eens voetschimmel kunnen zijn. Dat behoort namelijk tot de klachten van voetschimmel. Maar je hebt van die bepaalde zalf waar het snel mee over is... Ik weet zo gauw niet meer hoe het heet, maar het komt nog al 'ns op de reclame de laatste tijd.
|
In de douche er overheen pissen. Dat werkt en dat is geen grap.
|
Klinkt als voetschimmel, snel even een zalfje halen want het is besmettelijk :)
|
en vanzelf, gaat t niet vanzelf voorbij?
uhm dat van dat pissen vind k toch maar moeilijk te geloven ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou gewoon even een zalfje halen, toch lullig als iemand anders het ook krijgt door jou :) Zoals ik het hoor is het momenteel nog niet echt erg... maar het kan zich snel verspreiden naar al je tenen en naar je andere voet. Regelmatig wassen met enkel water (géén zeep!) en daarna góed afdrogen helpt vaak, maar toch blijft een zalfje beter :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis ook wel handig als je een tijdje slippers ofzo in de douche draagt totdat het helemaal over is anders heeft je hele gezin er straks last van. Voetschimmel is zooo besmettelijk (n)
|
kheb iets gehaald bij de apotheek (daktakort), moet normaal gezien helpen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |