![]() |
Favoriete nummer aller tijden?
Hij is vast al vaak genoeg de revue gepasseerd, maar goed:
Wat is nou het nummer wat jij niet vaak genoeg kan horen?Waar je elke keer dat je er naar luistert weer van geniet? TS: Shine on you crazy diamond - Pink Floyd <33 17 minuten geweldige muziek, onbeschrijfelijk. |
nu is dat alice in chains - sunshine
kan volgende week weer anders zijn. Heb niet echt een all time favourite |
thyrfing - urkraft
|
17 minuten saaiheid en kotsen geblazen.
|
:mad: :nono:
|
Citaat:
maar ontopic, vandaag heeft lovesong van syd barrett een speciaal plekje in mijn hart. |
Al jaren is mijn favo nummer Meatloaf - Paradise by the dashboardlight.. Soort van familienummer dat iedereen meezingt als ie met oud en nieuw ergens bovenaan de top 2000 wordt gedraaid.. :)
|
Citaat:
|
Maar ach; favoriete nummers, te moeilijk. "All day and all of the night" van The Kinks? of "train of love" van Johnny Cash.
|
NoFX - The Decline is wel een erg tof nummer.
maar favoriete nr aller tijden? Nee. |
marvin gaye - what's going on
:) |
Patrick Hernandez - Born To Be Alive.
Vet nummer. |
Citaat:
The Kinks! (Y) |
The Verve - Bittersweet Symphony
verder heb ik wel meer favoriete liedjes, maar soms heb ik daar geen zin in, en dat heb ik bij dit liedje niet. |
Citaat:
Maar wel een van mn favorieten denk ik |
Citaat:
hahahaha kut voor je |
tom waits - nighthawks at the dinner
|
Ik heb geen favoriet nummer aller tijden.
|
Citaat:
|
sowieso, een 'familienummer' (n)
|
Citaat:
OT: is hier niet al een topique van? Maarem, verschilt, ligt aan m'n stemming, anders: queen-brighton rock |
Citaat:
idd, dat is al bijna net zo erg als een stelletjesliedje. 'omg kijk ons eens romantisch zijn op dat zeiknummer van flashdance woohooo' |
Met de hele familie Paradise by the dashboardlight zingen. :D
|
Mama, papa, kom vlug, Ons Nummer is weer op de radio!
|
Hmm das een moeilijke. Ik zal het bij een paar opties laten:
Air - All I Need Boards Of Canada - Dayvan Cowboy Boards Of Canada - Roygbiv Ik raad iedereen de muziek van Boards Of Canada aan :D Meesterlijk!! En verder heel veel klassiek eigenlijk. Moeilijk om een combinatie van kwaliteit en gewoon lekker klinkend te maken. |
Citaat:
|
Goo Goo Dolls - Iris
|
Haha geweldig.
Moeders de vrouw, Tante Truus, KiMzz en al het andere vrouwelijke volk gaan van: "I gotta know right now Before we go any further Do you love me? Will you love me forever?" En dan de mannen met z'n allen: "Let me sleep on it Baby, baby let me sleep on it Let me sleep on it And I'll give you my answer in the morning" Dat zou gefilmd moeten worden, goud waard. |
Iron Maiden - Fear Of The Dark & The Clansman
Guns n' Roses - November Rain Metallica - One |
Citaat:
Stone Sour - Reborn Soulfly - No Hope = No Fear Sepultura - Refuse/Resist Niet beginnen zagen dat er maar één is, want dat bestaat voor mij niet. :p |
Slayer - Angel of Death
Waco Jesus - Filth Maar 'aller tijden' zijn ze niet denk ik. |
Citaat:
qft, en bij mij verandert het continue dus ehhh misschien dat die vraag me over 45 jaar nog eens gesteld moet worden |
Citaat:
|
pink floyd - high hopes en julia dream
gerry rafferty - baker street |
Walter trout - Livin' everyday
Citaat:
|
A Kaleidoscope Through Mathematics
uit de film: A Beautiful Mind |
een bepaald nummer niet direct, wel meerdere
Coldplay - Clocks The verve - Bittersweet symphony Liquido - Narcotic Metallica - Master of puppets Guns n' roses - November rain |
I'm a Bitch van Meredith Brooks (y)
|
Oasis - Supersonic
|
Citaat:
Ik kon geen recent soortgelijk topic vinden. |
Joy division - Love will tear us apart
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Guns n roses - november rain
|
A Perfect Circle - Passive
|
Haha.
|
AC/DC - Whole Lotta Rosie of Guns 'n Roses - Sweet Child o' Mine
|
oh ik had bij jou avril lavigne gedacht oid. good charlotte ofzo.
|
Una Paloma Blanca
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |