![]() |
MOHAA online
speelt er eigenlijk nog iemand MOHAA online van dit forum en zo ja welke vorm (objective, freezetag, freezetag objective, death match, ...)
|
een vriend van me speelt nog steeds heel veel MoHaa:S, ik dacht in SoA. ze zijn nog eerste geworden van europa.
|
Citaat:
|
Citaat:
2. een keer. 3. http://www.clanbase.com/claninfo.php...68567&awards=1 |
Citaat:
Hoewel je natuurlijk niet veel hoeft te doen gezien nog ongeveer 5 mensen dat spel spelen. |
Citaat:
triest figuur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ff normaal doen? ktnxbye :nono:
|
Speel het nog wel af en toe, maar dan Spearhead rifle only of freeze tag rifle only.
|
Ik meestal Freezetag-objective meestal op =[P.L]= die spearheadserver is nog eens lang geleden dat ik daar geweest ben
|
Sorry dat ik boos werd.
Maargoed, Mohaa vond ik altijd wel erg leuk online. Snowy park doet het goed op LAN's.. Maar na Call Of Duty te hebben gedaan zat ik altijd op de rechtermuisknop te timmeren om over het wapen te kijken ;x |
wat me ook altijd opvalt is dat Mohaa heel anders speelt dan de meeste shooters. de meeste fps games kom ik virj snel in, maar bij mohaa duurt het altijd wel een halve dag voor ik weer een beetje mee kom in de top 3.
|
Heb zo ook van die dagen. Maar heb ook uitzonderingen zoals 2 maanden niet gespeeld en direct de beste van de hoop.
Ik blijf meestal wat in hetzelfde team (mensen waar je al dikwijls mee samenspeel en weet hoe ze spelen) dit is wel een pluspunt het komt de groep vaak ten goede. |
ik speel het nog steeds ja (nu een dikke 3,5 jaar), veel prijzen daarmee gewonnen enzo, nu speel ik t een stuk minder en puur voor de fun (nog wel steeds op clanbase, maar t maakt niet meer uit of we verliezen ofso), verder speel ik dus altijd objective realism... ;)
ik speel nu 3 jaar in dezelfde clan, genaamd [SES], 2x belgisch kampioen, TDM Realism Open Cup gewonnen enzo, ook eens in PC Gameplay gestaan voor clan van de maand, juuj! :P |
de clan waar ik deel van uitmaak [KJ] speelt niet meer op MOHAA vind ik wel spijtig soms nog eens 2 ander mannen maar die doen dan objective. Nu vooral ghost recon
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |