Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [MSN] Foutmelding 80004005 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1443167)

marrel 12-07-2006 20:15

[MSN] Foutmelding 80004005
 
Frustratie -_-'

Ik krijg bij aanmelding telkens de foutmelding 80004005, welke niet is te verhelpen door opnieuw opstarten/aanmelden/installeren.

Via google heb ik gevonden door de inhoud van de map
C:
Documents and settings
[username]
local settings
application data
microsoft
windows live contacts
[mailadres]
real

te wissen.

Dan kan ik me weer aanmelden, de volgende keer is het alleen weer hetzelfde. Bovendien wordt telkens m'n msn naam gewist enzo dus het werkt voor geen meter.

Iemand een idee hoe ik hier vanaf kom? Want de volgende stap is Dood aan MSN

M@rco 12-07-2006 20:30

Heb je toevallig een hele lange naam?
http://www.bigblueball.com/forums/wi...-sign-fix.html

Piloff 12-07-2006 20:40

Google-werk levert mij de volgende opties op:
Even de datum en tijd syncen met microsoft:
Dubbelklik op de tijd (rechtsonderin)
http://i12.photobucket.com/albums/a2...c/tijdsync.jpg
Syncen.

Firewall en virusscanner eventjes uitzetten, dan nogmaals proberen?

Cache & koekjes opschonen--> open Internet Explorer, klik op Tools menu, dan Internet Options -> klik op Delete Files button, en als hij klaar is, delete op Delete Cookies knop.

Even je internet settings checken: Internet Explorer, klik het menu tools -> Internet Options -> Advanced tab -> scroll naar "Security" onderdeel en check even dat "Check
for server certificate revocation" niet aangevinkt is. Ook even kijken dat 'Use SSL 2.0' en Use SSL 3.0' wel is aangevinkt checked, klik dan op OK.

Klik op Start, dan Run/Uitvoeren, en tiep het volgende commando:
regsvr32 softpub.dll
klik op OK
en doe hetzelfde voor de volgende commando's:
regsvr32 wintrust.dll
regsvr32 initpki.dll
regsvr32 MSXML3.dll


Of:

4. Delete de cache file voor alle accounts die insignen op Messenger op de computer:
- voor MSN Messenger
a.-- If your computer is running Microsoft Windows or Windows XP, click "Start," click "Run," type "cmd", and then click "OK."
-- If your computer is running Windows 98 or Windows Millennium Edition, click "Start," click "Run," type "command", and then click "OK."

b. At the command prompt, type the following commands. After each command line, press ENTER:
cd\
cd %appdata%\microsoft
cd "msn messenger"
del /s listcache.dat

- For Windows Live Messenger
a. Make sure that "Show hidden files and folders" is turned on:
i. Right-click "Start," and then click "Explore" to open Windows Explorer.
ii. On the "Tools" menu, click "Folder Options," and then click the "View" tab.
iii. In the "Advanced settings" box, select "Show hidden files and folders" under "Hidden files and folders."
iv. Click "OK" to close the window.

b. Locate the following folder, and then delete the contents of the folder:
C:\Documents and Settings\[YOUR WINDOWS LOGON NAME]\Contacts\[YOUR MICROSOFT PASSPORT NETWORK ADDRESS]

c. Locate the following folder, and then delete both folders that this folder contains:
C:\Documents and Settings\[YOUR WINDOWS LOGON NAME]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\[YOUR PASSPORT NETWORK ADDRESS]



Probeer dit allemaal eens?

marrel 12-07-2006 21:40

Citaat:

M@rco schreef op 12-07-2006 @ 21:30 :
Heb je toevallig een hele lange naam?
http://www.bigblueball.com/forums/wi...-sign-fix.html

een beetje wel... even korter gemaakt en kijken of dit de oplossing is, anders begin ik aan de bovenstaande lijst :|


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.