![]() |
Succes-ratio
Ik vraag me ff af hoe succesvol men hieral niet is.
gelieve het aantal keer dat je verkering kreeg te delen door het aantal keer dat je verliefd bent geweest keer 100% en dat ff neer te zetten :D dus - "aantal keer verkering" / "aantal keer verliefd" * 100% = succes-ratio :) mijne is - 0 / 3 * 100% = uhm... 3, nee ehh.5... uhm... weer fout uhh... 0% :D maar ik heb al gezien dat er hier ook succesvollere schepselen leven :) |
lekker vaag, maar bij mij is het 1/3 dus dan is het 33%
Heb ik je hiermee blij gemaakt? :p |
Division by zero.
|
1/4 * 100% = 25% nou ja, die ene verkering is nu, dus ik ben happy!!
|
2/3 = 67%
|
0%. So what?
|
verliefd: iets van 10x
verkering: 4x = 25% Maar hoe zit dat met mensen wara je verliefd op ebnt, en dan wel mee zoent, maar geen verkering mee krijgt omdat je dat beide niet echt wilt? Dan heb je toch succes, maar geen verkering. |
Citaat:
bij mij is het ong 50% maar het échte geluk in de liefde is niet van de laatste tijd, helaas... |
Verkering: 2 (tellen vakantie niet mee) / Verliefd: 2 = 1
Maareh, ik was op beide verkeringen niet verliefd, dus dit werkt niet :D:D |
jeej wat wil je ermee doen dan?
|
Citaat:
Stom dat hij ervan uit is gegaan dat je verkering hebt met iemand waar je verliefd op bent :rolleyes: ;) |
Citaat:
Dus je hoeft niet verliefd op je verkering te zijn geweest en er kan ook een opmerkelijk succes van 100+% uit komen :) En ********, ik geloof eigenlijk niet dat je nooit verliefd bent geweest. |
Citaat:
0 / 0 * 100% werkt niet zo goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*krijgt het gevoel dat hij alweer aan het spammen is* |
Citaat:
|
Dat is dan toch al gauw 0%. Iemand die minder bied ?
-Desecrator |
Citaat:
-Desecrator |
Citaat:
|
Citaat:
zegguh, dát doen wij hier niet he :p maar dit topic ging al niet echt ergens over helaas.... De succesratio's waren niet zwaar boeiend, maar op zich niet erg als dit niet in een chattopic was veranderd... Dus sluit ik 'm :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |