Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Mosh!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=144350)

rooijackers 30-06-2002 00:00

Mosh!!

Wat zijn volgens jullie dé bands waar je goed op kan moshen?
van mij:
Mijn top 5:
Nj bloodline en dan vooral het nummer be afraid
Hatebreed
Born from pain
Madball
Hoods
Nu jullie!

Rick FSB 30-06-2002 08:18

NJ Bloodline
Hatebreed
Mushmouth
Stormcore
Sad Origin

*Mosh it up*

Mjölnir 30-06-2002 11:17

lol, kansloos volk! :D

jnieuwelaar 30-06-2002 11:18

in ieder geval slayer op 1

Roxy 30-06-2002 11:38

skankpits zijn veel leuker...

MCH 30-06-2002 11:55

Citaat:

Roxy schreef:
Idd :)

'I'he Prophet 30-06-2002 12:20

Citaat:

Roxy schreef:
Das een mening, geen feit.

En waar blijft Pantera?

Mjölnir 30-06-2002 12:53

Citaat:

'I'he Prophet schreef:

Das een mening, geen feit.

En waar blijft Pantera?

Hoezo Pantera?
tis nou niet echt een uitzonderlijk harde, danwel interessante band...

Ufke 30-06-2002 13:33

Citaat:

Roxy schreef:
vind ik ook

freakjuh 30-06-2002 13:40

*vind skankpit ook veel leuker*

McMotion 30-06-2002 13:46

skankpits zijn vervelend :)

MCH 30-06-2002 13:48

Citaat:

McMotion schreef:
skankpits zijn vervelend :)
Tsss :p

Dr. Ring Ding is trouwens uit elkaar. :(

rooijackers 30-06-2002 13:51

het kan me geen fuck interseren dat jullie een skankpit (wat dat ook mag zijn) leuker vinden! ik vraag wat de beste mosh bands zijn! en als je niet normaal op in gaat hou dan gewoon je !@$!@$%#
Als ik dat zou willen weten zou ik wel vragen: wat is de coolste pit.. simpel toch.. pfff *ik vin een skankpit veel leuwker* tsss dude, thats not posi..

MCH 30-06-2002 13:53

Citaat:

rooijackers schreef:
het kan me geen fuck interseren dat jullie een skankpit (wat dat ook mag zijn) leuker vinden! ik vraag wat de beste mosh bands zijn! en als je niet normaal op in gaat hou dan gewoon je !@$!@$%#
Als ik dat zou willen weten zou ik wel vragen: wat is de coolste pit.. simpel toch.. pfff *ik vin een skankpit veel leuwker* tsss dude, thats not posi..

Waar een mens zich wel niet druk om kan maken :rolleyes:

rooijackers 30-06-2002 13:56

nee waar mensen zich mee bemoeien...
ik heb gewoon gelijk jullie posten haast nik op de vraag die ik stel..
als jij een topic gaat openen over "wat is de beste punband"
en je krijg allemaal reacties van ik vin metal leuker dan schiet je daar toch geen fuck mee op! tsss

McMotion 30-06-2002 13:57

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:

Tsss :p

Dr. Ring Ding is trouwens uit elkaar. :(

auw! :eek: wat hebben ze met em gedaan? :(

MCH 30-06-2002 13:57

Citaat:

rooijackers schreef:
nee waar mensen zich mee bemoeien...
ik heb gewoon gelijk jullie posten haast nik op de vraag die ik stel..
als jij een topic gaat openen over "wat is de beste punband"
en je krijg allemaal reacties van ik vin metal leuker dan schiet je daar toch geen fuck mee op! tsss

Ik kan heerlijk moshen op ska :cool:
Anyway ik zal je topic niet verder verstoren.

MCH 30-06-2002 13:57

Citaat:

McMotion schreef:

auw! :eek: wat hebben ze met em gedaan? :(

moet je ff de site tjekken.

McMotion 30-06-2002 14:00

Citaat:

rooijackers schreef:

heheheh :) gelukkig maar dat jij niet de enige op het forum bent he :P misschien dat je de enige in je vriendenkring bent en daarom aan niemand kunt vragen wat nou leuke moshpitbands zijn, maar hier op het forum zitten nog duizenden anderen en laten die nou net andere interesses hebben dan jij :P

rooijackers 30-06-2002 14:00

en in alle drukte vergeet ik gewoon arkangel en lenght of time die horen er zeker bij!

rooijackers 30-06-2002 14:04

als ze andere interesses hebben als mij dan openen ze daar maar een topic over en moeten ze hier gewoon niet reageren tsss! IS TOCH SIMPEL!

MCH 30-06-2002 14:06

Citaat:

rooijackers schreef:
als ze andere interesses hebben als mij dan openen ze daar maar een topic over en moeten ze hier gewoon niet reageren tsss! IS TOCH SIMPEL!
Daarin kan ik je opzich geen ongelijk geven :o McMotion: In de forumgeboden staat dat je nooit offtopic mag lullen of iig op het ond. van het topic moet blijven ;) :p

McMotion 30-06-2002 14:07

Citaat:

rooijackers schreef:
ohja dus quoten naar een stuk tekst uit een andere topic bedoel je... ik denk niet dat mensen daar zoveel moeite voor over hebben en het is nog es vervelend voor de mensen die het lezen ook

McMotion 30-06-2002 14:09

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:

Daarin kan ik je opzich geen ongelijk geven :o McMotion: In de forumgeboden staat dat je nooit offtopic mag lullen of iig op het ond. van het topic moet blijven ;) :p

hehe ja die forumgeboden staan er voor jan lul... weet jij hoe je er moet komen? nou de meesten niet... like de kleine lettertjes dicht typ-exen en bij de rechter met een aardappelschilmesje de lettertjes weer tevoorschijn halen...
maar daar staat zoveel nonsense in, bijvoorbeeld alleen plaatjes onder de 80 kb, elkaar in z'n waarde laten... alsof iemand daar nog op let ;)

MCH 30-06-2002 14:11

Citaat:

McMotion schreef:

hehe ja die forumgeboden staan er voor jan lul... weet jij hoe je er moet komen? nou de meesten niet... like de kleine lettertjes dicht typ-exen en bij de rechter met een aardappelschilmesje de lettertjes weer tevoorschijn halen...
maar daar staat zoveel nonsense in, bijvoorbeeld alleen plaatjes onder de 80 kb, elkaar in z'n waarde laten... alsof iemand daar nog op let ;)

We praten er alleen maar omheen, skankpits blijven gewoon harder kontschoppen. Punt uit!

McMotion 30-06-2002 14:11

maargoed... ontopic...

'k vond de pit laatst bij distillers wel erg koel... enneuh pennywise is altijd wel leuk omdat iedereen het kent en daarom extra actief is :)

rooijackers 30-06-2002 14:17

dude het iq is niet echt hoog bij jou...
Als je gewoon hier weg was gebleven had ik er helemaal niks op hoeven zeggen maar nee *moet hier schrijven ook al heb ik niks te zeggen over het onderwerp* simpel het onderwerp is mosh! vin je dat niet leuk dan ga je er gewoon niet heen! en dan mij ook nog de schuld geven ook nog.. bende helemaal gek...
ga lekker op de contrabas spelen samen met piet paulusma.. waar moet dat heen met je..

Master of Puppets 30-06-2002 14:21

Slayer
Pantera
Iced Earth
en je zou et nie zegge maar Ill Nino ging ook lekker (y)

McMotion 30-06-2002 15:10

Citaat:

rooijackers schreef:
dude het iq is niet echt hoog bij jou...
Als je gewoon hier weg was gebleven had ik er helemaal niks op hoeven zeggen maar nee *moet hier schrijven ook al heb ik niks te zeggen over het onderwerp* simpel het onderwerp is mosh! vin je dat niet leuk dan ga je er gewoon niet heen! en dan mij ook nog de schuld geven ook nog.. bende helemaal gek...
ga lekker op de contrabas spelen samen met piet paulusma.. waar moet dat heen met je..

ow dude ik wou dat ik contrabas KON spelen :P

Mindfields 30-06-2002 15:14

Slaaaaaaaaaaaaayer

Ufke 30-06-2002 16:04

Citaat:

McMotion schreef:
ow dude ik wou dat ik contrabos KON spelen :P
:D

jnieuwelaar 30-06-2002 17:46

Citaat:

rooijackers schreef:
* simpel het onderwerp is mosh!
En dat onderwerp zuigt, want deze topic gaat nergens heen. Dus smoel houden en betere topics openen.

jnieuwelaar 30-06-2002 17:52

Citaat:

masterofpuppetz schreef:
Iced Earth

Heb jij daar in de pit gestaan? Ikke ook, maar na het eerste deel van de show vond ik het beter om maar te gaan kijken, omdat ik anders teveel show miste.

rooijackers 30-06-2002 18:34

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

En dat onderwerp zuigt, want deze topic gaat nergens heen. Dus smoel houden en betere topics openen.

hou eens heel snel je bek dicht als je dit onderwerp niet coo doet vinde ga je maar lekker ergens anders aan zuigen.. get a life

*Fallen_Tear* 30-06-2002 18:46

Citaat:

rooijackers schreef:

hou eens heel snel je bek dicht als je dit onderwerp niet coo doet vinde ga je maar lekker ergens anders aan zuigen.. get a life

Mijn god :rolleyes: :D

battlestar 30-06-2002 19:16

Citaat:

*Fallen_Tear* schreef:

Mijn god :rolleyes: :D

:D

konflict 30-06-2002 19:18

Citaat:

rooijackers schreef:

nou ik vinde dit wel coo

denk ik :confused:

jnieuwelaar 30-06-2002 23:35

Citaat:

rooijackers schreef:

*knikt met hoofd*

ja, juist....

Mortischa 30-06-2002 23:38

hoe "mosh "je?? :confused:

Horror Kitty 01-07-2002 10:51

Ik vind een skankpit veel leuker... :)

En dan op de Palooka's.. *woohooo*

Horror Kitty 01-07-2002 10:53

Kvind t wel cool om te moshen op rammstein :)

Verder heb ik niet zo heel veel mosh-ervaring.. Mjah.. Soad was ook best koewl..

bonelesschicken 01-07-2002 12:31

strapping young lad

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.