![]() |
Mosh!!
Wat zijn volgens jullie dé bands waar je goed op kan moshen?
van mij: Mijn top 5: Nj bloodline en dan vooral het nummer be afraid Hatebreed Born from pain Madball Hoods Nu jullie! |
NJ Bloodline
Hatebreed Mushmouth Stormcore Sad Origin *Mosh it up* |
lol, kansloos volk! :D
|
in ieder geval slayer op 1
|
skankpits zijn veel leuker...
|
Citaat:
|
Citaat:
En waar blijft Pantera? |
Citaat:
tis nou niet echt een uitzonderlijk harde, danwel interessante band... |
Citaat:
|
*vind skankpit ook veel leuker*
|
skankpits zijn vervelend :)
|
Citaat:
Dr. Ring Ding is trouwens uit elkaar. :( |
het kan me geen fuck interseren dat jullie een skankpit (wat dat ook mag zijn) leuker vinden! ik vraag wat de beste mosh bands zijn! en als je niet normaal op in gaat hou dan gewoon je !@$!@$%#
Als ik dat zou willen weten zou ik wel vragen: wat is de coolste pit.. simpel toch.. pfff *ik vin een skankpit veel leuwker* tsss dude, thats not posi.. |
Citaat:
|
nee waar mensen zich mee bemoeien...
ik heb gewoon gelijk jullie posten haast nik op de vraag die ik stel.. als jij een topic gaat openen over "wat is de beste punband" en je krijg allemaal reacties van ik vin metal leuker dan schiet je daar toch geen fuck mee op! tsss |
Citaat:
|
Citaat:
Anyway ik zal je topic niet verder verstoren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
en in alle drukte vergeet ik gewoon arkangel en lenght of time die horen er zeker bij!
|
als ze andere interesses hebben als mij dan openen ze daar maar een topic over en moeten ze hier gewoon niet reageren tsss! IS TOCH SIMPEL!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar daar staat zoveel nonsense in, bijvoorbeeld alleen plaatjes onder de 80 kb, elkaar in z'n waarde laten... alsof iemand daar nog op let ;) |
Citaat:
|
maargoed... ontopic...
'k vond de pit laatst bij distillers wel erg koel... enneuh pennywise is altijd wel leuk omdat iedereen het kent en daarom extra actief is :) |
dude het iq is niet echt hoog bij jou...
Als je gewoon hier weg was gebleven had ik er helemaal niks op hoeven zeggen maar nee *moet hier schrijven ook al heb ik niks te zeggen over het onderwerp* simpel het onderwerp is mosh! vin je dat niet leuk dan ga je er gewoon niet heen! en dan mij ook nog de schuld geven ook nog.. bende helemaal gek... ga lekker op de contrabas spelen samen met piet paulusma.. waar moet dat heen met je.. |
Slayer
Pantera Iced Earth en je zou et nie zegge maar Ill Nino ging ook lekker (y) |
Citaat:
|
Slaaaaaaaaaaaaayer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou ik vinde dit wel coo denk ik :confused: |
Citaat:
ja, juist.... |
hoe "mosh "je?? :confused:
|
Ik vind een skankpit veel leuker... :)
En dan op de Palooka's.. *woohooo* |
Kvind t wel cool om te moshen op rammstein :)
Verder heb ik niet zo heel veel mosh-ervaring.. Mjah.. Soad was ook best koewl.. |
strapping young lad
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |