![]() |
[GEZ] Amsterdam - poster en cd winkels
Ik ga er binnenkort heen (ik woon in België) en ik ben op zoek naar een winkel waar ik een filmposter van "Eternal Sunshine Of The Spotless Mind" zou kunnen vinden. Ook goedkope, coole, cd of platenzaken zijn welkom!
|
Coole platenzaken: Fame, boudisque en mits je van punk/hardcore en evt wat metal houdt de Independent.
Posters: al sla je me dood. |
D expo verkoopt toch filmposters? Misschien daar eens proberen, zit op de kalversstraat, kan niet missen.
|
killa cutz in de nieuwe nieuwstraat
|
get records en de concerto beiden utrechtsestraat
|
geen idee hoe die winkel heet, maar in de bloemstraat (de jordaan) zit er een die er heeeeeeeeeel veel heeft (en coke onder de toonbank)
|
Citaat:
|
Bedankt! Hier zal ik maandag zeker iets aan hebben. Posterwinkels evenwel nog altijd welkom.
|
Citaat:
Eigenlijk heeft Amsterdam (en trouwens alle steden) niet veel te bieden op muziekgebied. Nee voor het betere werk struin ik het www web af, en ploffen wekelijks CD's bij mij op de mat die je in heel Amsterdam in geen jaren zult aantreffen. :) |
Citaat:
|
Die Posterwinkel heet De Lach en die is ook nog eens toevallig van mijn Stiefvader!. Daar verkopen ze echt mega veel posters.
|
Ik weet de straat niet, maar achter het waterlooplein als je richting dat gedoe van de UvA daar loopt, is een cultfilm-winkeltje. Met enorm veel boeken over gave films en gave regisseurs en gave acteurs en gave decors en gave dingen, oude filmposters, nieuwe filmposters, DVD's en nog een miljoen dingen die met films te maken hebben.
Een paradijs voor de filmliefhebber, wat ik je brom. |
Citaat:
|
Citaat:
De laatste keer dat ik een CD gekocht heb in Amsterdam was in 2001, kwam uiteindelijk thuis met de CD ''Tony Williams'' collection, gekocht bij Concerto, een CD die je online met bakken tegelijk kunt bestellen. Verder kwam ik in eerder genoemde winkels in dit topic 13 in een dozijn oudbakken LP's en CD's tegen met een hoog fonotheek en Andre Hazes gehalte. :confused: (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Praat in dit geval puur uit eigen ervaring. |
Citaat:
jij zegt dat get records en concerto qua assortiment gelijk staat aan de frs. dat ik gewoon niet waar. de muziek die ik luister vind ik niet bij de frs, maar wel (vaak) bij bovengenoemde zaken. |
Citaat:
En @ Cornel; zit toch niet zo te zeuren joh. Dat jij al je spullen van het internet haalt prima, maar ga dan niet goede muziekwinkels omlaag halen (n) Concerto kan je echt niet vergelijken met de FRS, misschien dat er niets voor jou bijzit maar voor een hele hoop anderen wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |