![]() |
[techniek] verdwijnende topics
misschien is het handig als er een melding komt dat een topic is verwijderd als je op een link klikt die naar een verwijderd topic verwijst.....
vooral als je niet alles mee gekregen hebt en geen vermoeden hebt dat een topic weg is dan zoek je je soms een ...... nu ja wat men zich pleegt te zoeken in zo'n geval |
Je moet ook niet zoeken naar topics waarin mensen stout zijn. :nono:
En tsja, je hebt een punt, maar anderen storen zich weer aan de links waar ze niets aan hebben (kreeg ik eergister nog te horen). |
dat heb je dan nu toch ook een losse link..?
en je mag nooit dingen los laten hangen :o |
Citaat:
|
We kunnen een link achterlaten (soms), maar dat vindt het broertje van Ieke irritant omdat hij dan blijft klikken.
|
zet gewoon een melding op het scherm van .. topic is verwijderd ?
|
Citaat:
|
Jon!!!!
Nee, misschien met de nieuwe versie? Ik zal erom vragen. Maar tegelijkertijd trekt dat weer aandacht en aandacht van onzinners op dingen die niet mogen gaat fout. |
Als ik op een URL klik die linkt naar een topic wat verwijderd is krijg ik al een scherm met de o.a de melding dat het topic mogelijk verwijderdt is.
[Edit] Hmmz ik vergis me je krijgt een melding dat je geen toestemming hebt om het topic te bekijken. Voorbeeld[/Edit] |
We hebben 2 mogelijkheden van verwijderen en bij de ene krijg je wel zo'n melding en bij de andere dat je het niet mag zien. Lijkt me opzich niet heel erg veel mis mee.
|
dan moet je slimmer zoeken
|
Citaat:
:confused: ik zie alleen dat ik niet mag posten ( of zoiets) |
Citaat:
Software engineering is a constant struggle between software engineers, writing bigger and better idiot proof programs, and the universe producing bigger and better idiots... Thusfar the universe is winning... :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:P:P:P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |