![]() |
Stone sour - Come What (Ever) May
Over een paar weken is het zo ver het nieuwe album van Stone Sour (31 july).
op de onderstaande link zijn alvast wat nummers te horen http://www.roadrunnerrecords.com/StoneSourEcard/ ik vind hem lekker klinken en ben dan ook beniewd naar de rest van het album |
ik ben er zelf niet kapot van; zitten een paar tenenkrommende tracks op die gewoonweg niet aan mij besteed zijn. 1 'bother' was al genoeg.
|
kutband.
|
Poep van de bovenste plank , live zéér slecht dus geen aanrader
|
Live vond ik ze juist wel aardig, gig op Waldrock was wel leuk. Maar verder niet iets vernieuwends of whatsoever. Geen geld uitgeven waard, downloaden misschien :)
|
waardeloos
|
ik heb ze op RaR gezien dit jaar en ik moet zeggen dat het goed klonk; ik vind alleen de muzikale inhoud wat minder.
|
ik heb ze 2 juli in het goffert gezien. Was wel leuk om een keer te zien. Niet echt speciaal, en alweer de zoveelste band met een anti bush song :D
|
Ooit eens gezien op Graspop, het rocksterren gedrag stuitte me tegen de borst, helaas. Gelukkig 2 uur Maiden daarna.
|
Wat ik er van mee heb gekregen op Graspop klonk wel ok, meneer Taylor is toch wel een goeie zanger.
|
Citaat:
|
Citaat:
Amen |
Dit is nog best lekker, maar ik voel nu al dat dit snel zou gaan vervelen als ik dit vaker zou luisteren.
Maar dat ben ik dan ook niet van plan. Toch wel een van de betere numetalacts. Edit: dat gemotherfucker aan het einde van de ene nummer is wel heel lame. |
Net even geluisterd, en het verveelt echt heel hard. Wat een saaie riffs (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tis opzich wel geinige cd :)..maar de eerste cd blijft voor mij toch de beste denk ik..lijkt wat meer over na zijn gedacht..wat minder..mainstream ofzo...
nu lijkt t een beetje een mix van de oude slipknot en stone sour, en iets nieuws mjaw..wel ok denk ik :) |
Citaat:
|
Word je daar op je 24e niet wat oud voor?
|
Citaat:
ik beef. |
Citaat:
bier zuipen op een festival en naar een band kijken die staat te spelen. |
Citaat:
Stonesour is voor kinderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Klinkt best ok, en ook al is die kerel best een goede zanger, ik trek zn stemgeluid niet helemaal.. edit: overigens staat het hele album wel op internet, torrent is momenteel bezig met downloaden. Toch maar besloten om de rest van de nummers aan te horen voor het eindoordeel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind ''Through Glass'' echt heel mooi en van ''ZZYXZ Road'' krijg ik al helemaal kippenvel, echt een fantastisch nummer vind ik dat :eek: (y) !!
|
Citaat:
|
wie is Xabzof nou weer
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |