![]() |
wiet bezorgen aan huis in maastricht
Hallo iedereen,
IK heb een vraag in veel plaatse kun je iemand bellen om je wiet te laten bezorgen,vaak is dit ook nog goedkoper dan de shop, weet iemand een goeie in maastricht? groeten |
tsjongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
|
Citaat:
|
Citaat:
oh en verder: bedelen om drugs adressen mag hier niet. lekker puh. |
Zeker goedkoper ja, maar kwaliteit valt vaak tegen!
Zijn 16 coffeeshops in Maastricht, je bent 21 dus ga daar naartoe. En met je 21e nog steeds VMBO doen:S |
Gewoon naar de Kosbor (Kleine Gracht). De Maxcy's (Rechtstraat) is ook goed te doen. Als je in het oost'n van Mestreech woont en je lui bent kun je ook naar de Blue Dream (Scharnerweg), als 'ie tenminste nog open is want het wekelijkse gerucht dat 'ie dichtgaat heb ik alweer van een paar mensen te horen gekregen ondertussen.
Heaven 69 in Brusselsestraat (lekkere haze, iig toen ik er een jaar geleden of zo redelijk vaak kwam). Wall Street in Grote Gracht is wel OK, beetje overpriced. Maar ze hebben wel (vrij zwakke) spacebrownies. Black Widow aan de Bosscherweg(/straat) is ook wel ok. En ja, zelf halen is de boodschap. |
Citaat:
|
Mjuh? Ik kom er nooit meer opzich, maar als dat in de buurt ligt was het wel redelijk te doen.
|
kuttopic. hierbij een slotje. volgens mij is het nl illegaal zulke adressen te verschaffen.
|
Waar blijft dat slotje dan?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |