![]() |
Ik wil [naam invullen] vandaag een compliment geven omdat [reden invullen]
Compliment voor iedereen met overgewicht die op een fiets stapt. Ik werd al dat 'o, maar ik kan er echt niets aan doen hoor' 'maar echt, ik weet niet hoe het kan *skruntsjskruntsjhapslikweg*' verhalen zó zat. Maar er zijn dus ook voldoende mensen die er wél wat aan willen doen. :cool:
|
Ik wil fractuur vandaag een compliment geven omdat ze dit topic heeft opgestart. :bloos:
|
Ik wil Juice een compliment geven voor de 1e reply.
|
Wat leuk dat de eerste reacties totaal niet voorspelbaar waren! :cool:
|
Ik wil Dinalfos een compliment geven omdat ook de derde reactie totaal niet voorspelbaar was.
|
Ik wil mijn moeder vandaag een compliment geven omdat ze voor 9 uur vanmorgen al mijn complete dag, nee, de rest van mijn vakantie verpest had. Hulde en lof!
|
ik wil de bouwvakkers van de buren complimenteren met het feit dat ze vandaag pas om 2 uur smiddags begonnen met boren, in plaats van half 8 zoals afgelopen dagen (y)
|
Ik wil Jet een compliment geven, omdat ik daar zin in heb. :bloos:
|
Ik wil een complimentje geven aan de mevrouw van de ambassade in Kenia, omdat ze zo leuk was. Maar ze leest hier vast niet.
Oh en een dronken muzikant in Den Haag die belachelijk goed was... (y) maar die zal hier ook wel niet komen. |
Mezelf, omdat ik voor mezelf opkom!
|
Citaat:
|
:D
willen wij ook wel eens horen dan! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil de oezbeken een compliment geven, want die krijgen ze dus nooit. :( |
Ik wil de NS vandaag een compliment geven omdat er eens een keer geen vertraging was! (y)
Hulde! :) |
Citaat:
|
Ik wil Diesel Sweeties een compliment geven voor het bedenken van zoveel avatars.
|
Citaat:
|
ik wil tina bedanken omdat ze me na een jaar opbouw en me speciaal lateb voelen me nu in een emotioneel wrak aant veranderen
|
Ik wil de NS vandaag een compliment geven omdat ze de vertraging vandaag tot 10 minuten wisten te beperken
|
Ik wil dhr. Vos bedanken voor het neerzetten van een oude kist in zijn etalage, zodat mijn oog er op viel en ik 'm nu ga kopen.
|
Citaat:
|
|
Ik wil een vriend van mij vandaag, oke eigenlijk gisteravond nog, een compliment geven omdat hij zo lekker naief was.
:D |
gerrit zalm, omdat het zo'n fijne gozer is.
|
Ik wil me moeder vandaag een compliment geven, omdat ze er altijd voor me is :)
|
mezelf, omdat ik me niet op de kast heb laten jagen door mn zus, en alle vervelende dingen die ze heeft gezegd heb genegeerd en ik heb geprobeerd er toch nog een leuke avond van te maken
en dit kostte mij heeeel veel moeite en geduld, maar het is gelukt (y) |
Vrienden die op het laatste moment afzeggen (n)
|
Ik wil mezelf graag een compliment geven omdat ik het voor elkaar heb gekregen om zowel mijn neefje als mijn nichtje aan het huilen te krijgen.
:s |
ik wil P. een compliment geven omdat hij echt super super veel voor mij heeft gedaan toen we in Turkije waren en ik in het ziekenhuis belandde.
|
Ik wil mezelf complimenteren omdat ik vandaag heel lief was tegen iedereen. :bloos:
|
Ik wil Alethea complimenteren met het feit dat ze een telefoon heeft gevonden en me heeft gebeld :)
|
Ik wil een bepaald meisje vandaag complimenteren omdat ze zich netjes heeft ingehouden (y)
|
Ik wil mezelf complimentjes geven omdat ik zoals altijd weer lekker begripvol ben. En ik wil complimentjes geven aan mijn moeder, dat stomme mens heeft ook altijd gelijk.
|
Ik wil Cytherea een complimentje geven, ik hoorde laatst namelijk dat ze erg begripvol is.
|
Ik wil het bejaardentehuis een compliment geven, omdat ik als 16 jarige het geschikst ben om te werken in de Verzorging. :):)
|
Citaat:
ik bedoelde dus de Keniase abasade in Den Haag :o |
Ik wil een vriend een complimentje geven, omdat ik door hem het aller relaxtste baantje heb die je je maar kan voorstellen.
|
ik wil het weer vandaag een compliment geven omdat het deze temperaturen wel erg en erg extreem weet vol te houden en ik hem echt een bikkel vind. (Y)
dan mag ie bij deze kappen. |
Ik wil Kohinoor vandaag een compliment geven omdat ze zich bij het weerwolfspel heeft ingeschreven op mijn verzoek. :bloos:
|
ik wil pim een compliment geven, omdat ie zich goed houd bij alles wat ie doet en er altijd voor mij is:)
|
Ik wil alle inwoners van Istanbul een compliment geven omdat ze zo goed zijn in toeristen oplichten
|
Ik wil alle politiek linkse mensen een compliment geven omdat ze zo lekker ignorant zijn.
|
Ik wil de reis- en vliegorganisatie een compliment geven omdat de vliegtickets + overige info van onze vakantie binnen zijn. (y)
|
Laat ik m'n vader en moeder een compliment geven, omdat het hen beide ook liters zweet kostte om mijn kamer weer een update te geven :)
|
Ik wil een compliment geven aan Tha_virus omdat hij ondanks alle aanvallen gewoon een geschikte kerel is en blijft. :)
|
Ik wil alle jongens die mij knap vinden of een crush op mij hebben of achter mij aan zitten een compliment geven omdat ze na al die afwijzingen nog steeds vol houden en niet inzien dat ik hard to get BEN en niet SPEEL. En dat is goed voor mijn zelfvertrouwen. Hou vol jongens! :D
|
Ik wil een compliment geven aan m'n moeder omdat ze nu een lekkere smoothie voor me aan het maken is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |