![]() |
Heb je ook wel eens het gevoel... dat je te verliefd bent?
en kun je eigenlijk te verliefd zijn?
|
Nee, nooit.
|
saai zeg :P
|
te is nooit goed zeggen ze toch?
Ik denk dat je te verliefd bent als het jezelf of je omgeving schade berokkend... Maar ik ben niet te verliefd :) |
ja dat zou inderdaad kunnen :)
in dat geval ben ik ook niet TE verliefd |
te is nooit goed. Als je te verliefd bent kan je dingen over het hoofd zien die nog eens vervelende consequenties kunnen hebben.
Nu probeer ik eigenlijk de woorden van Nala zo te zeggen dat het lijkt alsof ik een nieuw inzicht inbreng.:D Maar eigenlijk is haar reply perfect: het berokkent jou of anderen schade. |
Ja dat gevoel heb ik weleens, want als ik er dan over nadenk hoe het zou zijn als diegene er niet was of mij liet vallen, zou ik kapot zijn
|
natuurlijk kan je te verliefd zijn...
ik ben het nu niet :) |
Ik ben wel te verliefd geweest. 2 jaar lang en als ik hem nu zou zien zou ik het zo weer zijn. Alles draaide om hem. Maar dat is nu wel verleden tijd gelukkig. Ik moet de volgende keer mezelf meer in de hand zien te houden denk ik! Het was allemaal 1 grote illusie achteraf, waar ik me zo weer in zou storten. :bloos:
|
Citaat:
|
je kan zeker te verliefd zijn
|
ik denk dat je gewoon niet moet zeuren.
|
Hoe kun je nu te verliefd zijn??? Ik moest eerst aan stalken denken maar dan ben je volgens mij niet verliefd maar ben je gewoon geobsedeerd...
|
Je bent te verliefd als de andere persoon minder verliefd is als jij, en je daar niet mee om kan gaan.
|
ik wou het zo ongeveer uitleggen maar het staat er nu he
|
ja maar volgens bovenstaande reacties ben ik dat toch gelukkig niet ;)
|
Citaat:
|
Jup.. Nachtenlang niet slapen, of juist wel slapen en continue over hem dromen..
Dan kom je na een tijdje niet fris je bedje meer uit he ;) Dat was echt niet normaal. Nooit wat geworden, natuurlijk :D |
Citaat:
ik denk dat je idd te verliefd bent als alles om hem/haar draait, je er alles voor opgeeft en laat vallen om maar 5 min bij hme/haar te kunnen zijn... ik heb wel eens het gevoel dat ik te verliefd ben, maar dan niet op die manier... meer zo van. als ik iets op tv zie, moet ik aan hem denken, als ik iets lees, moet ik aan hem denken... enz. enz. enz. maar nee, nu ik dit lees, denk ik niet dat ik TE verliefd ben... ik ben gwoon... verliefd :) |
nee.
|
Te is niet goed, behalve in tevreden.
Je kunt wel te verliefd zijn. Bijv. wanneer de ander een obsessie voor je wordt of zo. Je niet meer door hebt wat er om je heen gebeurt. |
Ik denk dat je te verliefd bent als je jezelf kwijt raakt om bij die ander te zijn.
|
Citaat:
Citaat:
|
Je kunt te verliefd zijn bij gratie van een definitie ervan.
|
Citaat:
15 zijn is veel te jong. :( |
Citaat:
|
Te is nooit goed, behalve tevreden en tehuis zei mijn oma altijd :o
Maar té verliefd heb ik geen ervaring mee, wel ontzettend verliefd met kriebels in mn buik enzo, maar dat is gewoon geweldig, vooral als t van twee kanten komt ;) |
heb je helemaal gelijk in :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Oftewel; het gaat om het veilige gevoel van thuis zijn (en zie hierboven de afstamming van het woord). |
Denk niet dat 't een zaak is van té verliefd zijn; té verliefd lijkt me onmogelijk. Denk eerder dat 't een kwestie is dat je tekort komt op andere gebieden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik hem in de voorjaarsvakantie ook leuk vond, ging ik een weekje weg naar Duitsland. Ik vond er niks aan en kon alleen maar aan hem denken. Khad een pasfoto meegenomen en keek er heel de tijd naar, was heel sacherijnig en moest elke keer huilen. Kreeg geen hap door m'n keel, moest bij bijna alles aan hem denken. Het was echt niet leuk meer. Kwas dolblij dat we weer naar huis gingen, kon ik HEM weer zien. En nu in de zomervakantie heb ik liefdesverdriet. Dat rotjoch :mad: :mad: :(
(Sorry moest ik ff zeggen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Té is nooit goed. En nee, ik ben nooit té verliefd geweest. Sterker nog, volgens mij ben ik in alle omstandigheden koel gebleven en blijf ik soms misschien wel té erg in de realiteit staan. En nee, dat is ook niet goed. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |