![]() |
liefde sucked
Man Man , liefde is een hell , zekers als je er niet bij kan zijn.
Shoot me Bellen niet bellen , wachten of actie nemen , je ziet ze met andere jongens/meisjes rondhangen , je word jaloers alhoewel je totaal niet weet of ze iets voor je voelt of niet. ik ga dan altijd naar men kamer , muziek vollen bak , en gwn denken, hopen dat dat kutgevoel ophoud. Iemand ervaring mee ? |
nee
|
tiswa
|
Misschien moet je die tijd maar eens besteden aan het leren van de werkwoordspelling. Brengt je gedachten vast op andere dingen.
Of bedoelde je het niet als vernederlandst woord en wil je zeggen dat liefde vroeger suckte maar nu niet meer? |
aaah, dat is nou juist het mooie aan verliefdheid. :)
|
Het goede kan niet bestaan zonder het kwade.
Maar om dan maar meteen te zeggen dat liefde klote is.. Neuh.. |
Tja, altijd wat te zeiken zoeken he.
|
Citaat:
|
l2p
|
Citaat:
|
Altijd leuk Engelse woorden op een vage manier vernederlandsen, zonder dat ze kloppen :cool:
Maar ja, heb ervaring met iemand leuk vinden die niet bereikbaar is (want dat is wat je bedoelt, geloof ik:o) Nee, ik heb me er nooit zo over opgewonden of extreem jaloers gevoeld. Geen idee hoe oud je bent verder, dus kan daar niets zinnigs over zeggen :o |
puberteit.
|
Citaat:
|
nou kous.. ik ben het met je eens hoor! Liefde is bagger! (n)
|
Citaat:
Opgelost! (y) :p |
ja wel eens gehad.
|
あまり
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
... He dat gevoel ken ik! Het is onzin! Je moet gewoon niet teveel over dat soort dingen gaan nadenken en meer je eigen leven gaan lijden, want op die manier word je gek. Dit is een geinig topic. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |