![]() |
Borat [2006]
|
VET
die mtv spot was ook geniaal, en zn Ali G is ook geniaal. anyway, geniaal. |
die trailer :D
|
Nederlandse releasedatum is pas februari 2007. Daar kan nog verandering in komen.
|
ben benieuwd.
|
Yekshemesh!
|
lijkt me erg leuk (y)
|
Dit heb ik eeuwen geleden al op LS gepost en toen werd er niet op gereageerd, stelletje mofo's! :mad:
maar eh, ik ben er blij mee. Yagshemash, I like youuu! |
Glorious Nation of Kazakhstan :D:D dit moet ik zien! komt Ali G trouwens nog ergens op tv, nee toch?
|
Ali G. heb ik het nou onderhand wel mee gehad, maar Boris blijft briljant (net als Funkyzeit mit Bruno), heel vet dat er een film komt.
|
Voor een Brit is die gozer niet eens zo heel grappig, maar het lijkt me wel een leuke film. Waarschijnlijk beter dan Ali G in da house.
|
Ik vind dit een leuker personage dan Ali G, dus ik wil 'm wel zien.
|
You have dog, horse, then wiiife. Yeeees, very niiiice.
Zeker zien. |
Over het algemeen zijn avondvullende films rond dit soort typetjes een slecht idee (zie bijv. Ali G Indahouse), maar deze opzet heeft een grotere kans van slagen, denk ik.
|
|
Citaat:
|
ik weet niet of borat een hele film lang gaaf is, we zullen het zien
|
"I like you. You like me?"
"Yeshkamesh" "This is natalia...... She's my sister. She is number 4 prostitute of hole Kazachstan. Niceeee" :D :D Geniaal die Borat. :D |
Hij stond heel groot op de voorpagina van de spits. Zelfs ik werd onpasselijk van dat groene flostouwtje.
|
ik vond het wel wat hebben:)
|
Knap staaltje propaganda.
|
|
Kvind Borat niet eens zo grappig.
|
Ik kan er zo NIET om lachen :| ..
|
ik vond 'm geweldig!
|
Twee weken geleden was ie in Amerika tegelijkertijd met de president van Kazachstan -> overal in het nieuws. Nu is hij hier en weer besteden veel media er onevenredig veel aandacht aan. In ieder programma zie je die gast, die trailer heb ik nu wel 100 keer voorbij zien komen. Het is wel grappig maar zoo boeiend is het nou toch ook weer niet?
|
http://video.google.nl/videoplay?doc...+down+the+well
die moet je zien :cool: (ook van borat natuurlijk) |
ik vind het bijzonder ongrappig
|
die gast is zelf joods :rolleyes:
|
Citaat:
ik zou het toch een kans geven heb de film al gezien op een festival en vond m geweldig. alles wat niet kan of mag wordt hier schaamteloos uitgebuit en steeds opnieuw. ik heb me erg vermaakt! |
Citaat:
|
ga em meteen kijken zodra t kan, zn film.
maar als ik zo die voorstukjes zie, lijkt het wel veel op al die afleveringen die al op TV zijn geweest. of iigeval,die ik al op internet heb gezien |
Is er inmiddels al iemand geweest?
|
Ja ik ben gister heen geweest en hij is geniaal. Ik was eerst bang dat het een beetje eentonig zou worden zoals bij zijn optredens in talkshows. Maar ik heb constant dubbel gelegen. Op een gegeven moment denk je dat het niet erger kan en dan gaat ie nog een stukje verder.
Spoiler
En het blijft natuurlijk mooi hoe hij Amerikanen uit de tent weet te lokken |
ik ga vanavond eindelijk!
|
Ik ben net terug.
En dat was officieel. De grappigste. Film. Ooit. Echt, ik heb nog NOOIT zo gelachen in een bioscoop, of het moet van South Park the movie geleden zijn :) |
Die gozer in stadium vol Amerikanen..
Je voorstellen en dan roepen "I support your war of terror" Geniaal. |
Citaat:
|
lijkt me in eerste instantie niet echt iets, maar hij schijnt leuk te zijn :p
|
ja,was erg leuk,maar wel n beetje veel van hetzelfde, had zowat elke scene al ns gezien in de gewone Ali G afleveringen.
Wel erg gelachen,maar niet DE grappigste film ooit ofzo hoor. |
gisteravond gezien. Ik vond hem echt geweldig :D
|
Ik ga zeker kijken. Ben al een heletijd fan van Borat :)
|
Citaat:
|
Vond het na alle shit van em te hebben gezien behoorlijk tegenvallen, geforceerde semi verhaallijn en ook lang niet alle "grappige stukjes" waren zo grappig.
|
Ik heb een interview met hem gelezen in de Humo, en ik vond hem totaal niet grappig.
|
Zo vernieuwend is die hele gast toch niet :confused:
|
ik vind hem ontzettend irritant maar misschien ben ik er al met het verkeerde been ingestapt en moet ik het nog een kans geven. of niet.
|
Heb hem net gezien en ik vond m geweldig. Het gaat werkelijk nergens over, maar gewono je verstand op nul zetten en domweg lachen :p
|
Ik vond em geniaal,
Spoiler
|
dat stukje vond ik inderdaad ook echt geweldig :D
ik ben in tijden niet meer geshockeerd geweest maar nu zat ik wel even ongemakkelijk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03. |