![]() |
kramp
IK heb nu al een paar weken lang last van kramp terwijl ik slaap. Of ik wordt dan opeens wakker met enorme pijn in m'n been of ik voel het de volgende morgen tien keer zo erg :s
IK heb het weleens eerder gehad maar toen duurde het een stuk minder lang voordat het over was. Weet iemand hoe kramp ontstaat als je slaapt en wat je er dus tegen kan doen?ALvast bedankt! |
Ja, dat is mooi kut ja.
Midden in de nacht de hele bende bij mekaar vloeken. Lijkt ook totaal geen verband in te zitten, wanneer wel en wanneer niet. |
Heb je op de dagen dat je er last van hebt veel gesport? Dat heb ik namelijk altijd als ik er last van heb. Ik weet niet in welke spieren je er last van hebt, maar ik had het altijd in mijn kuiten. Het beste wat je kan doen is volgens mij voor het slapen gaan de boel goed losmaken, een beetje masseren ofzo in een warm bad en genoeg drinken.
|
Zelf heb ik het altijd als mijn been helemaal koud is.. Door dat er bijvoorbeeld geen denken over heen ligt. :o
|
Ik heb er inderdaad altijd last van in m'n kuiten. Ik heb op dit moment vakantiewerk in Breukelen en daarvoor moet ik elke dag 1,5 uur fietsen misschien ligt eht daar wel aan...
|
Misschien even rustig aan doen en zo min mogelijk overbelasten.
|
Citaat:
Met overbelasting heeft het geen zak te maken, als ik een dag geen fuck heb gedaan, kan het ook raak zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |