![]() |
waar ga jij naar toe?
dus:
Woven hand @ effenaar 15-07 Gentste Feesten o.a DAAU, Bell Orchestra, The Nits, Think Of One Pukkelpop Sufjan Stevens @ vooruit 05-11 Sonic Youth @ Halles de Schaerbeek 11-12 en dat was het volgens mij wel vooralsnog. |
05-10 The Rapture @ Nighttown (als ze niet sluiten)
anders 18-10 @ Melkweg Voor de rest niks zeker, zou wel naar Sufjan Stevens willen, maar zit er dik in dat ik moet werken dan |
gentse feesten : ny ska jazz ensemble en babylon circus waarschijnlijk (maarik moet werrrrken dus dat moet ik mss nog regelen (n) )
21-22 juli: reggae handzame (www.greenforward.be) 4-5-6 aug : esperanzah! festival in namen, wordt wel gaaf denk ik. ergens in augustus nog naar the internationals, think of one en rey cabrera ( ex buena vista social club). ( is plaatselijk festivalletje) en nog meer van dat gedoe denkik. nu besef ik dat ik enkel festivals er bij heb gezet , concerten weet ik nog niet, zien we dan wel weer! |
in elk geval pukkelpop en sufjan stevens, maar ik ga eens kijken wat er de komende tijd allemaal draait. ik ben er wel aan toe om eens relaxt zonder allemaal geregel naar een optreden te kunnen(Y)
|
Rotterdam Rumble, Rotterdam; 6+7+8+9 September
Funtastic Dracula Carnival, Valencia, Spanje; 13+14 oktober Beat Expo, ternat, België; 17+18 November En daartussenin spelen vast nog een aantal gerse bands. En ik ga veel in de nieuwe Rotterdamse tiki-bar hangen genaamd 'Tiki's'. |
lowlands
sufjan stevens geloof ik :) |
12 september: 36 Crazyfists en Atreyu in de Effenaar
15 september: Textures in de Willemeen 8 november: Slayer, Lamb Of God, In Flames, Children Of Bodom, HMH 19 november: Hatesphere, Raunchy, Volbeat in de Bosuil |
Lowlands, Pearl Jam + Wolfmother, Iron Maiden, A Balladeer.
|
Naar je fotoboek om je weer eens uit te lachen.
|
Lowlands.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lowlands
Misschien: Motion City Soundtrack Rise Against |
Citaat:
|
Lunasa- november. En ik hoop misschien vooralsnog Sufjan te halen...
Moet ook nog ns kijken wat er in paradiso en omstreken binnenkort draait eigenlijk... |
Vierdaagsefeesten (Valkhof-Affaire), Nijmegen
ZXZW, Tilburg Pearl Jam, Antwerpen en Arnhem Sufjan Stevens dat was het voor nu |
Radiohead 28/8 Rotterdam
|
Citaat:
|
vierdaagse feesten
wacken blind guardian maiden tot nu toe |
Citaat:
kkkkkkkkkkkkkkk,daar wil ik al zolang heen,zie ik nu pas dat het komt,:) ik ga sowieso naar: 4daagse feesten she wants revenge lowlands radiohead |
isis - melkweg
lowlands 36 crazyfists - effenaar slay0r - brabanthallen |
Citaat:
|
lowlands of pukkelpop
en head automatica in NY (y) |
pukkelpop zaterdag (coheed and cambria <3)
remembering never in de 013 chiodos in de effenaar |
lowlands
senor coconut |
sziget +
Citaat:
|
ik vind dat ook wel een mooi lijstje, plus lowlands dan
|
Citaat:
|
4 daagse feesten
sziget lowlands appelpop(de nits (y) ) |
Citaat:
|
Naar de bar. MEER BIER!
|
|
de affaire (knifehandchop, thermals, about)
slayerrrrr (hopelijk icm lamb of god) textures effenaar is wel leuk, lekker dichtbij en voor de rest. tsja, ik weet het nog niet. |
Citaat:
Maar gast heb jij ook lang moeten trainen om zo te worden? Ik bedoel euhm shit is fucked als je bent behoorlijk fucked als euh heb je de laatste fucking tijd uberhaubt een weerspiegelend object in de buurt van je hoofd gehad op de camera na? |
Citaat:
ontopic: 1 okt naar dEUS en Zita Swoon deluxe in Antwerpen |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: * ceephax acid crew * wacken open air |
Citaat:
|
Citaat:
maar anyway mijn topic is genoeg vervuild als jij of die andere gast nog iets te zaniken hebben kunnen jullie me PM'en |
dus het topic is vervuild als wij nog iets te zaniken hebben en we jou pmen?
|
Citaat:
|
8 november: Slayer, Lamb Of God, In Flames, Children Of Bodom@ HMH
26 december: Finntroll@ Melkweg. |
Citaat:
|
jeremy enigk,tivoli
pukkelpop pearl jam |
8 december; Iron Maiden in Dortmund
|
Citaat:
Gentse Feesten (iemand suggesties? Pukkelpop Feest in het Park Ieper Hardcore Fest |
Pukkelpop iig, Sufjan ga ik achteraan.
|
Citaat:
Ik ga aanhang vinden en er dan de hele avond rondhangen! <333333 Oh ja en dat 'Feest in het Park' leek me ook wel gaaf, vooral omat het echt geen klote kost en er best goede artiesten staan. |
Citaat:
|
Hmmm 1.80.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |