![]() |
DVD branden??
heej, Ik weet hoe je een gewone cd moet branden met muziek of gewone bestanden, maar ik heb nu zoveel bestanden dus heb ik dvdtjes gekocht waarop je 4,7 Gb kan zetten. Als ik alle bestanden op de E-schijf kopieër en wil de cd branden staat er dat ik een beschrijfbare cd moet plaatsen... Kan mijn computer soms geen dvd's branden?
|
Je moet wel ff weten of "cd-speler" wel dvd-tjes branden?
Want een cd-rom brander kan geen dvd's branden. Omdat windows naar een beschrijfbare cd vraagt, denk ik dat je een dvd-r in een cd-rombrander stopt. |
Citaat:
Het zijn Sony DVD+R cdtjes. RW staat er ook nog onder. Maar wij hebben twe cd schijven eentje is DVD(F:) en de ander is (E:) |
Windows XP kan geen DVD's branden uit zichzelf, dat weet ik vrij zeker. Stond in ComputerTotaal ofzo.
Een apart brandprogramma installeren dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Of anders: http://tucows.com/search?search_term...h_size_multi=b |
Citaat:
Ik heb heel veel losse bestanden en ik hoopte een map in één keer te kunnen openen. |
nieuwe DVD maken via de wizard van Nero (toch geen Express genomen, wel ?), dan slepen van rechts (PC) naar links (DVD)
een DVD-speler en CD-brander kunnen beiden geen DVD's branden, je hebt echt een DVD-brander nodig (een DVD brander kan wel CD's branden overigens), mss dat je dat eerst ff kan checken eer je van alles doet |
torrentje voor nero+vision express:
klik :nono: dit moet je via pm doen, of op een minder zichtbare manier! |
Citaat:
Geef haar dan iets die ze wel legaal, gratis, iedere dag kan gebruiken en zonder problemen te downloaden is -> cdftfe :) (installatieprogramma is hier te downloaden) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |