![]() |
Champions League 2006-2007
Wie gaat er verrassen en wie juist tegenvallen?
Ik gok erop dat Barça zijn titel gaat prolongeren. |
Chievo Verona gaat de CL winnen. ;)
|
Beetje moeilijk om dat nu te voorspellen. Maar ik denk niet dat Barcalona nog eens wint.
|
Citaat:
|
Iig niet AC Milan en Juventus :evil:
|
Waarom staat Ajax niet bij de poll ;)
|
Citaat:
|
ik ga voor chelsea, t zal nu toch wel haast eens moeten lukken met dat miljardenteam ;)
|
ik mis ajax in het rijtje
|
da's wel erg positief gedacht, maar goed, niks is onmogelijk natuurlijk :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Barcelona heeft een nog mooiere selectie dan vorig jaar maar een titel prolongeren blijft moeilijker dan hem de eerste keer te winnen. Toch zet ik mijn geld op Barca
|
Jammer voor Barca dat Larsson weg is, is toch een paar klassen beter dan Gudjonsson, alhoewel dat ook een uitstekende backup is.
En hopelijk kan Rijkaard Thuram overhalen rechtsback te spelen, is met Zambrotta het backprobleem ook in een klap opgelost. En Chelsea gaat em nu met sheva wel winnen. |
Wat een bizar slechte tweede helft, dat ze een 1-2 voorsprong zo weg kunnen geven. :(
|
Godverdomme.
|
Milan offcourse :bloos:
|
Citaat:
|
Wat, Ajax verloren? :o Ik weet nog niets, ik ga even teleteksten. :p
Edit: bohhh, dat had ik niet verwacht. Ook al heb ik niets gezien, dit hadden ze nooit mogen weggegeven. Beetje beschamend dus. :p |
gloeiende gloeiende
1.5 wedstrijd geen kans weggeven en dan dit :mad: Mja goed, elk nadeel heb zn voordeel --> meer europacup wedstrijden dit seizoen, dan maar ver in de UEFA Cup, (waar Ajax éigenlijk ook had moeten spelen, excl playoffs) Ajax (y) |
Dit is behoorlijk klote voor het Nederlandse voetbal, de punten zullen moeilijk binnen te halen zijn zo....Ach ja Ajax verloren, die joden dachten weer eens dat ze er waren en dat ze even over Kopenhagen heen gingen lopen :D
Dubbel gevoel erover |
ja wat had je dan verwacht als je úit al wint met 2-1, en de 1e helft 3 klasses beter bent :rolleyes: Mja goed, 2 individuele fouten nekken het.
|
Daarom moet je de tegenstander ook nooit onderschatten :)
|
Citaat:
|
Hm, voor het begin van het seizoen zat t hier ineens vol met 'ajaxieden'... "Wij worden met die nieuwe ervaren spelers wel ff kampioen" e.d.
Sja... waar zijn ze nu? :p |
Dat was wel zuur.
|
Citaat:
Ueafa Cup dan maar, daarin zullen we dan wel wat succes moeten behalen. Vond wel dat we in de eerste helft beter waren. De kansen die je dan krijgt moet je erin schieten, toen dat niet gebeurde zag ik het al een beetje aankomen. Jammer dat het op zo'n domme manier gebeurd, een dekkingsfout van Emanuelson en een eigen doelpunt van Vermaelen. :( Verder vond ik vooral Maduro slecht spelen gisteren. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk dat het stilletjes aan wel eens moet lukken voor Chelsea.
|
Levski Sofia in de CL:cool:
|
De Poule-indeling na de loting van 24 augustus:
Groep A Barcelona Chelsea Werder Bremen Levski Sofia Groep B Inter Bayern München Sporting Portugal Spartak Moskou Groep C Liverpool PSV Girondins Bordeaux Galatasaray Groep D Valencia AS Roma Olympiakos Pireaus Shakthar Donetsk Groep E Real Madrid Lyon Steaua Boekarest Dinamo Kiev Groep F Manchester United Celtic Benfica GC Kopenhagen Groep G Arsenal FC Porto CSKA Moskou HSV Groep H AC Milan Lille AEK Athene Anderlecht PSV dus met Liverpool, Girondins Bordeaux en Galatasaray. |
Mooie loting hebben we gekregen, ik ga naar Liverpool-uit en Bordeaux-uit. Galatasaray hoef ik niet heen, kutpubliek en kutvolk.
|
Citaat:
|
Barcelona - Chelsea <3.
Real Madrid - Lyon <3. |
ik hoop dat kuyt psv uitschakeld ;x
|
PSV had het zwaarder kunnen treffen. Een tweede plek in de poule is best wel mogelijk met deze tegenstanders, maar na het vertrek van Ooijer en Vennegoor (is dat al rond?) is de selectie wel zwakker geworden, maar misschien komen er nog mensen, dan moeten ze opschieten. Maar PSV moet uiteraard er wél op letten dat deze tegenstanders niet onderschat worden.
Eens informeren of ik kaarten kan bemachtigen voor PSV-Liverpool. :cool: En Barcalona en Chelsea wéér tegen elkaar. :o |
FC Knudde.
|
Citaat:
mja goed, wat snakez ook al zegt, het kan gebeuren. Al zal je nu 100x die bal op vermaelen spelen glijdie ze allemaal naast of de 2e ring in,. maar precies die ene keer glijdtie m het doel in. Maar ook dat is voetbal, helaas. En als ik nu die loting zie, betwijfel ik of Ajax ook door was gegaan, Celtic, ManUnited |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dit is sowieso bullshitredeneren natuurlijk :p :p |
True. :o
|
Dat was dan wel een mooie "A" poule geweest trouwens :s
|
RSCA natuurlijk. :bloos:
Maar met 'n tweede ronde ben ik ook al meer dan tevreden, eerlijk gezegd. :bloos: |
Citaat:
Hopelijk onderschatten ze Lille en Athene niet. Verder hopen dat Milan ons ondersshat. :D |
Citaat:
|
Op Inter Milan gestemd, maar denk eigenlijk toch dat Chelsea hem wint. Inter gaat wel ver komen denk ik.
|
Ik ben heel erg benieuwd naar Bayern, zei ze eigenlijk nog ver komen
|
Citaat:
En ik kan misschien elke wedstrijd gaan kijken, woehoe. :cool: |
Ajax kan mogelijk via de achterdeur toch nog deelnemen aan de Champions League. Dat meldden Portugese media vrijdag, nadat duidelijk werd dat wereldvoetbalbond FIFA mogelijk Portugal voor onbepaalde tijd zou uitsluiten van internationaal voetbal.
FIFA overweegt die sanctie op te leggen, omdat de Portugese voetbalbond (nog) niet heeft kunnen voorkomen dat de club Gil Vicente naar de burgerrechter is gestapt. Volgens Portugese media zouden - indien de FIFA inderdaad die zware sanctie uitspreekt - Porto, Sporting Lissabon en Benfica worden uitgesloten van deelname aan de Champions League. De overgebleven plekken zullen in dat geval worden opgevuld door Chievo, Osasuna en Ajax. "Dit is allemaal zeer voorbarig", reageerde Ajax-directeur Maarten Fontein. "We hebben nog geen enkel officieel bericht ontvangen." |
zal wel met een sisser aflopen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |