![]() |
[Laptop]Accu - hoe lang doen jullie ermee?
Title says it all, lijkt me. Hoe lang doen jullie met de accu van jullie laptop, als hij volledig opgeladen is?
*nieuwsgierig* omdat de mijne het 2 uurtjes volhoudt ofzo, weliswaar 2ehands maar toch. Ik vroeg me af of ik misschien aan een nieuwe accu moest.. |
Meer dan 2 uur houden maar weinig laptops het uit; sommige 4 uur als je er eigenlijk niks mee doet (een pc/laptop gaat meer stroom verbruiken als hij hard moet werken).
Mijn laptop haalt zelfs de 2 uur niet. :p |
Ooh, dan ben ik al weer wat gerustgesteld :P
|
m'n macbook pro houd het gewoon 2,5 a 3,5 uur vol hier :)
|
3 uur ongeveer
|
2,5 uur als je alleen maar in word of zo bezig bent. Ga je er ook nog bij internetten en muziek luisteren, dan een uur of 2.
|
De batterij is nu 3 of bijna 4 jaar oud en hij houd het nog makkelijk 2 uurtjes uit, als ik gewoon een beetje surf. Wired that is, geen stroomvretende pcmcia kaartjes erin en dergelijke.
|
Mijn oude accu (voor de helft dood) houdt et nog ruim anderhalf uur vol
en mijn nieuw accu, houdt et 3,5 uur uit met MSN'en en internette en bull shit. |
Een uur of 2,5 na 1 jaar intensief gebruik. Hangt er ook erg vanaf wat ik doe, staat meestal gewoon op 800MHz ipv 1.86GHz als ie op accu draait. Backlight dimmen en ati powerplay zorgt voor nog wat langere werktijd maar ik heb het nooit echt gemeten..
|
Maximaal 1,5 - 2 uur op een volle accu én in de 'Battery Saving' modus, schakel ik over op 'Office/Mail' modus dan wordt het maximum 1,5 uur oid.
|
3 tot 4 uur :)
|
Als ik een film zit te kijken zo'n 2 uur, luister ik alleen muziek houdt hij het zo'n 3 of 3,5 uur uit. Dit met een accu die bijna 3 jaar oud is.
|
2,5 uur op volle kracht, met alle powerminimize opties zou ik het niet weten, mijn dell laptop regelt dat uitermate klote.
Laptop is ruim 8 maanden oud. |
ongeveer 1,5 uur... met wireless kaart aan. Heb 4 accu's in wisselende staat... neem ze allemaal mee als ik een dagje zonder zorgen op locatie moet computeren.
|
Uur of 2 denk ik. Maar in het begin ging hij langer mee.
|
hmm, vijf minuutjes.
|
iets meer dan 4 uur met alleen internetten,
met een film kijken kan het +/- 2.5 a 3 uur vol houden. gamen 1.5 uur |
Citaat:
|
4 uur bij normaal desktop werk
|
2,5 tot 3 uur bij licht gebruik (FS Amilo Pi 1536)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |