![]() |
De afwas
Ik en cha0s gaan zo de afwas doen. Hij staat er een week ofzo, ongeveer... Hoelang staat jouw afwas meestal? Ben jij iemand die direct met de handen in het sop gaat of op laat stapelen?
Ik kies liever voor opstapelen en hergebruik! The afwas part 1: Empire Of Filth We houden jullie op de hoogte (y) |
:d don't remind me.
|
Citaat:
|
Ik wil graag foto's.
|
Ik wacht tot mijn afwas zo erg stinkt, dat al m'n huisgenoten zich eraan gaan ergeren en het zelf doen.
|
Citaat:
|
Thuis hebben we een vaatwasser, omdat iedereen chronisch lui is.
In het huis van van 86dagreed, suvórov, vakje27 en overige gezellige forummers is iedereen ook chronisch lui/heeft men gewoon gavere bezigheden dan de afwas. De afwas is daar dan ook een soort van reusachtig gemuteerd beest met overal tanden en nagels en vorken en een bord voor z'n kop. Hij is best lief. Behalve wanneer je 'm moet doen. Hoofdpijn, denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem later trouwens maar één bord. |
We gaan beginnen; mochten we niet terugkeren, dan eh.. ja, fuck it.
|
succes jongens :D
zeehond kom je ook mijn afwas doen als ik in mn kamer ben ingetrokken ;) |
2 maanden geleden deed ik voor het eerst in mijn leven de afwas, ik ben echt opgegroeid met de vaatwasser die wij afwisselend niles of mohammed noemen, -lekker verantwoord ja-. Maar ik mis dat ding echt :o
|
Citaat:
ik was gewoon aan t eind vd dag af... |
Citaat:
|
Citaat:
Elke keer dat ik wat te zuipen pak een ander glas. Ze zullen het verdomme merken ook, met die afwasmachine. |
strijken is echt t meest nutteloze wat er bestaat :p
en ik gebruik meestal mn glas de hele dag of ik pak n fles water |
In m'n eigen kot heb ik één beker in gebruik, voor de koffie. Doe ik met gemak vier dagen mee. Even afspoelen en gáán.
De rest drink ik, old skool als ik ben, uit de fles cq. pak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
"Mannen zijn zóóóó simpel."
(© Huisgenoot Suus) |
Ik gebruik gewoon iedere keer een nieuw glas hoor als ik iets anders drink. Maar ik drink veel water dus dan gebruik ik maar 1 glas. Voor de geïnteresseerden onder ons: meestal gebruik ik per dag 3 glazen en 4 borden en wat vorken, messen en lepels. Dat is toch niet veel, maar 4 dagen met een beker :nono:
|
Vier borden? Godver.
Het bord wat ik voor het ontijt gebruik, wordt na gebruik even van de kruimels ontdaan, en dan nog drie keer gebruikt. |
ik was soms mijn haren anderhalve week niet, en draag 6 dagen een onderbroek.
|
Nee mijn moeder is een etiquette bitch in hart en nieren dus zulke ‘extremiteiten’ zijn in mijn systeem vastgelegd tot in der eeuwigheid.
|
Citaat:
|
Ieder zijn ding natuurlijk ;)
|
4 borden? waarom zoveel?
|
Ontbijt, lunch, avondeten en vaak nog een bord met fruit.
|
Citaat:
|
Naja, alhoewel ik alleen woon probeer ik wel altijd zo uitgebreid mogelijk en gezond te koken. Kant en klare schotels komt er bij mij niet in dus daarom heb ik iets meer afwas.
|
Citaat:
|
En sokken zijn pas vies als er harde plekken in komen.
|
uh, gemiddeld 3 maanden
|
ben ik blij dat ik niet met jullie in een huis woon ;)
|
Citaat:
|
Ik woon thuis :D Maar nu zijn mijn ouders een week op vakantie en opeens zitten er wel heel veel vliegen binnen.
Het plan was elke avond de afwas te doen. Maar ja. :rolleyes: |
wij hadden een vaatwasser maar die is al 2 maanden stuk, en nu zit er al bruin/broen/donker water in sindsdien en naar mijn vermoeden groeit er straks een tjernobyl kindje uit.
:) |
Citaat:
|
Net de afwas gedaan van een wild avondje. Ging prima, gewoon goed warm water.
Meestal 2 a 3 keer in de week afwassen maar ik maar er zo snel weer een zooitje van. |
totdat alle borden, bekers, galzen, pannen en bestek is gebruikt :)
|
ehhh ik vind het raar om elke dag drie verschillende glazen te gebruiken hoor. gewoon omspoelen als je niet tegn cola in je ijsthee kan. en ontbijtborden kun je ook gewoon drie keer gebruiken dus een hele dag, tenzij je eieren met spek ofzo eet. van elke keer nieuwe dingen gebruiken wordt men alleen maar allergisch voor vanalles.
|
Citaat:
|
Ieuw
|
hello goatse man. (ik geloof dat die site 'n hekel heeft aan deeplinken ;))
|
Hier deeplinkt ie als de tering.
't Is een foto van een afwas die ik in een week produceer, en de titel is AFWAS VAN EEN MAAND. Doet die vent goed. |
druk 'ns op ctrl-F5? :p
|
Wat is 'ie lief.
|
Citaat:
|
^ aight. :cool:
Citaat:
|
Citaat:
Haha. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |