![]() |
Tongen
Hai allemaal
K heb ff een vraagje k ben nu 13 en heb voor het eerst getongd. :p Hoe oud waren jullie en maakt het nou nog uit welke kant je je hoofd opdoet of ligt dat aan jezelf. Ik wil graag dat jullie reageren. :rolleyes: Dikke kus nadia :rolleyes: |
vin dit eigenlijk meer passen bij liefde en relatie maar ok
ik was ook 13 en t ligt er gewoon aan wat je fijn vindt lijkt mij |
Citaat:
|
jah, wat heeft t met sex te maken??? :confused:
|
Citaat:
Ontopic: 15, welke kant op maakt nie uit, rechtsom gaat vrijwel vanzelf eigenlijik als je gewoon tegenover elkaar staat... |
ik was 11 ofzo, nou rechts is het makkelijkst en oefening baart kunst.
|
Ik was uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh 18 :o
|
k gloof 14 of 15
|
11
|
13
|
14, kant uh maakt nix uit
|
13
|
15
|
14
|
nog steeds niet.... :(
ach. boeit nie veel :rolleyes: |
Dat gaat je weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerkelijk geen ene flikker aan
|
Je kan beter eerst geneukt worden :rolleyes:
|
Ik was 17, 26 dagen voor me 18e verjaardag :)
maarjah en de kant waarop je je hoofd doet maakt weinig uit. Ik vind het fijner naar links gaat bij mij automatisch, alleen de eerste keer was rechts omdat ik het toen niet verwachtte eigenlijk :D Maar was wel leuk ;) |
11 :rolleyes:
|
12,5 volgens mij. Het maakt voor mij echt niet uit welke kant ik mijn hoofd opdoe. En als je het niet weet, wissel je na een halve minuut:)
|
Bedankt allemaal
-xxx- Nadia :cool: |
Eej, wil je mijn antwoord niet weten? :( ;)
Ikke was 14 :D |
Citaat:
|
ik was 11. eerst gaat het een beetje raar en onwennig, maar nu doe ik het al met een bepaald ritme, ik vind zoenen ook niet echt speciaal meer. jawel, nog wel speciaal, maar er zijn andere dingen die veel specialer zijn :o *beetje vaag*
|
ik was 14... en welke kan ik mn hoofd opdoe, let ik niet op, de ene keer rechts, de andere keer links, dan gewoon recht tegen over elkaar. (jaja, we hebben beide niet zo van die lange neuzen) gewoon zoals ik t op dat moment t fijnst vind.
|
ik was 13, ik heb al verschillende liefkes gehad tees jaar en bij den ene deed ik mijne kop nor rechts en bij den andere nor links en soms ik langs allebei de kanten da hangt gewoon af van uwe partner :D
|
ik was net 14 (net een weekje ofso)
kant: ik ga meestal linksom |
Ik was net 15 en dat loopt allemaal wel los hoor aja bij mij maakt da ni uit hoe da ik men hoofd draai
|
net 14 en rechtsom is makkelijkst :) maar afwisseling is wel zo prettig
|
13, en k heb geen flauw id of ik t rechtsom, linksom of wat dan ook deed :confused::o
|
15, de kant weetikniet, dat wisselde af tijdens.
|
14
|
16
|
Bedankt allemaal!!!!!!!!!!
:) -xxxxxxxxxx- Nadia :) |
ik was 15, en volgens mij maakt het inderdaad niet zo heel veel uit welke kant je je hoofd op doet. Met mijn Thaise vriendje zoen ik recht tegen over elkaar, dat is het voordeel van Aziatisch zijn, je neus zit niet zo in de weg ;) . Maar als ik moet kiezen, rechtsom, weet ook niet waarom.
|
kwas 14
|
ik was 13
ik vind linksom het fijnst, maar dat wisselt wel eens |
Ik was 12 en ik vind eigenlijk niet een bepaalde 'houding' het fijnst. Afwisseling, daar gaat het om ;)
|
Leuk dat jullie allemaal reageren.
-xxxxxxxx- ik |
nou, dan zal ik ook nog ff meedoen: ik was 15, gloof ik
|
14 en t boeit niet zoveel welke kant je je hoofd opdoet lijkt me
|
10, kant maakt niets uit
|
10, misschien een beetje erug jong!?!? :confused:
-xxx- Nadia |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was ook euh 13,de kant van je hoofd :confused: ,ligt er telkens aan.
|
bedankt voor de 3e x
-xxx- |
12/13 ofzo?? (kweet niet meer precies)
En je hoofd, als hij de ene kant op draait draai ik de andere kant op, lijkt me het makkelijkste he :rolleyes: :D |
ik was net 14 geworden :)
en het boeit niet welke kant je je hooft is :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |