![]() |
Personages
De personages zijn gaan leven. Ze spoken door mijn gedachten, mijn fantasieën. Op elke hoek wacht iemand die me doet dnken aan deze personages. Ik ben voorzichtig geworden, vooral als ik alleen ben. De personages liggen op de loer, klaar om me aan te vallen, om me te vermoorden. Ik ben de createur van deze personages, ik ken ze door en door. Ik weet wat ze willen, maar dat kan ik ze niet geven. Ze spoken nu niet alleen meer door mijn gedachtes en fantasieën, maar ook mijn huis hebben ze genomen. Mijn vesting. Ze verwoesten alles. Alles wat ik heb gemaakt, heb gebouwd. De angst is als een sluier die om me heen hangt. Een sluier die ik niet af kan doen. Angst voor mijn leven, voor mijn omgeving. Hoe kan ik hen beschermen? De personages zijn te echt om ze nog te kunnen verwijderen. Ze zijn nu meer dan namen op papier...
|
Dit ken ik ergens van.....
|
Citaat:
|
op zich een heel erg koel idee, maar een beetje slecht uitgewerkt.. het zinnetje 'De personages liggen op de loer, klaar om me aan te vallen, om me te vermoorden' is bijvoorbeeld een beetje te cliche, en de woordjes 'personages' en 'fantasieën' komen er iets te vaak in voor. ik zou ook iets anders zoeken voor 'omgeving' in 'Angst voor mijn leven, voor mijn omgeving' en voor 'verwijderen' in 'De personages zijn te echt om ze nog te kunnen verwijderen'. Ik denk dat bij het laatste 'wissen' veel beeldender zou zijn..
met een beetje verandering wordt het een heel koel verhaaltje denk ik :) |
Voor mijn gevoel heeft het geen echt 'einde', maar misschien hoeft dat ook niet? Jammer dat het niet uitgebreider is (ja, een compliment :) )
|
Citaat:
|
Citaat:
mgoed, dat kan ook aan mij liggen :) |
Jah, ik vind et een gaaf verhaal. Kort maar krachtig. Het leest best goed door, maar ik zou toch wat woorden veranderen, zoals Paranoide al zei. Maar over et algemeen; cool :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |