![]() |
Goldfrapp
http://www.outlar.com/images/artists/Goldfrapp1.jpg
'Goldfrapp is een Brits elektronische muziek-duo uit Bath, Engeland.' Wat vind jij van ze? Ben je een die hard fan? Heb je ze ooit live gezien? Koop je hun cd's/singles? Favoriete nummer? Ik vind ze leuk. Ik heb wat van hun liedjes gedownload (dat dan weer wel) en op een enkele na vind ik ze allemaal wel gaaf. Het concert in De Effenaar een tijdje geleden was iets van 20 euro, dat vond ik toch teveel. Ik heb ze wel even live gezien op tv, bij een of ander Brits of Iers festival. Daar vond ik ze wel leuk, maar ze had niet echt contact met het publiek waardoor ze wat arrogant over kwam. |
spel dan op zn minst de titel goed :(
|
Citaat:
|
mwah ik kan het over het algemeen niet echt waarderen, op feesten en partijen wel dansfahig, maar ik zou er buiten die gelegenheden niet naar luisteren. het is me wat te ehh weetikveel.
|
hm. grappig om ns n keer geluisterd te hebben, maar het is niet echt mijn cuppa.
|
De eerste CD vond ik erg goed, maar daar was ook nog niets van dat hele electro-gedoe op te horen. Dat had meer een trip-hop-feel en was erg sfeervol.
Ik vind het jammer dat ze de 'makkelijke' electro-weg in zijn geslagen. En Alison Goldfrapp is volgens mij idd een zeer arrogant ding. |
Citaat:
|
beetje saai
|
ik vind t vet ja! (Y) 2x live gezien, op pukkelpop en concert in de effenaar, t was echt goed (Y)
|
Groot fan, geweldige muziek. Alison heeft een gouden strotje, en is inderdaad een enorme bitch, als ik de verhalen mag geloven. Op Pinkpop 2004 zat ze ook enorm te bitchen tegen de geluidsman. Ik vind dat niet erg, girls with an attitude. (Y)
|
ja maar 't zal je moeder maar wezen zeg...
|
Dan heb ik een geile moeder met fashionsense en een fantastische stem. Hoera!
|
ehhhhdie eerste twee dingen heb ik toch liever niet in een moeder, maar ieder zo zijn voorkeuren.
|
Het is dan ook mijn moeder niet :D. Nee maar serieus, ik heb geen problemen met Alison haar gedrag. Zoveel mensen die daar moeilijk over doen. 't Is de muziek that counts
|
ja ach ik vind d'r muziek ook gewoon ruk hoor (y)
|
Citaat:
|
Ik vind het wel leuk. (Y) Smaken verschillen hm?
|
en ze is camerageil :o
|
Citaat:
|
overgewaardere blah
|
Citaat:
|
Ik vind het leuk, ehh ja dat is nu het probleem: moet ik het nu gaan beargumenteren zzz.
|
Ik vind een paar nummers van ze wel aardig, maar om nou een CD te kopen of ze live te zien, nee. Bovendien staat haar stem me niet heel erg aan.
|
ride a white horse van hun vin dik wel grappig, maar ben geen fan ofzo...
|
ik vind het toffe muziek
|
black cherry is wel euh. geil.
|
Goldfrapp - Train
Vind album Black Cherry erg gaaf :) Daarna felt mountain (+ B sides!) En Supernature vind ik iets minder maar de uitleg die moet nog volgen :P |
soms luister ik er wel naar, nu minder dan vroeger. Sommige zijn wel feestliedjes, ik vind ze best cool
|
ik heb ze gezien op pinkpop 2004, en in de effenaar een tijdje geleden. live vond ik ze eigenlijk best saai.
maar de muziek vind ik wel rlaaaax |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |