![]() |
Aanbieding Mediamarkt
Ik las vandaag in de reclame folder van de mediamarkt de volgende aanbieding:
Een Nokia 3120 + xbox360+ een Grundig kleuren televisie voor 0 Euro. Je kan vervolgens kiezen uit een abbonement, en 1 abonnement is als volgt: 22.5o euro per maand. Inc. Bel & en sms te goed. 150 belminuten/ 150 sms Bellen vanaf 0.15 euro per minuut. sms'en vanaf 0.15 euro per bericht. 3 maanden 100% abbonementskorting. Geen aanslutkosten. Maar wat zijn nu je maandelijse kosten. Die 22.5 euro , of die 22.5 euro plus het aantal belminuten * 0.15? Dus kan je echt 150 mintuen bellen van die 22.50 euro of zijn dat gewoon je vaste abbonementskosten. Als iemand dat weet bedankt! |
Ik neem aan dat je 150 minuten mag bellen voor die 22,50. 150 x 0,15 is namelijk 22,50 en anders zou het ook wel erg duur zijn.
Het klinkt wel alsof er voor elke minuut dat je belt, 1 smsje af gaat, en voor elk smsje dat je stuurt, er een belminuut af gaat. Ook wel zo flexibel. |
JA oke als dat klopt dan betaal je over 2 jaar 24*22.5 = 540 euro aan abbonementskosten ( er staat bij dat het abbonnement 2 jaar duurt )
Een xbox 360 Is 300 euro voor het core system en een kleuren televisie van 37 centimeter is zo'n 100 euro en een mobiel zo'n 30 euro dat is dus 300+100+30 = 430 euro. Dus dan naaien ze je toch nog. Tenzij de xbox360 een premium type is , maar dat zal wel niet want anders zetten ze het er wel bij. Weet iemand mischien zeker hoe dit zit? |
waarom naaien ze je dan? Omdat het bellen niet helemáál gratis is? kom nou.
|
Citaat:
bijna elk abo van 150 min ligt rond de 22.50 maar aangezien ze waarsch nog wat van dat wat oudere type mobieltjes hebben liggen denken ze.. we doen er wat zooi bij zodat we ervan af komen en toch een beetje winst pakken |
Citaat:
En dat is geen 'naaien', zoals je zelf omschrijft, dat is gewoon marketing. |
Ik vind 15 eurocent voor een belminuut of sms wel duur! Om die reden zou ik het al niet doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb een 30 abo met 650 minuten/smsjes(eerste 6 maanden daarna 350 min/sms) en betaal 09 en 06 cent dus het is meer voor mensen die weinig bellen (provider hoopt op gebruik buiten het abo met oplopende kosten en verdienen daar veel geld mee, oud trucje leek me) |
Citaat:
Dus 540 - 3*22,5 = 472,5 euro |
Citaat:
|
Maar dan zit je wel met een nokia, reden genoeg om het niet te doen.
|
Wat is er mis met een Nokia dan? Maar zouden jullie dit doen en denken jullie dat dit een goede aanbieding is?
|
Ik koop altijd mijn telefoons los en pak dan een los abbonement erbij, dat scheelt mij geld. Is altijd even rekenen wat je precies wilt enzo. Ik betaal op dit moment €3,45 voor 200 minuten per maand, en heb mijn telefoon voor €100,- gekost. Binnenkort over naar een nieuw abbonement, weet nog niet zeker welk, maar weer zoiets goedkoops. Telefoon hou ik nog, als hij het weer een jaar volhoud is het echt veel goedkoper geweest dan zo'n duur abbo.
Maar goed als jij graag een tv en een xbox erbij wilt hebben... :s |
Citaat:
Op gsmweb staan altijd mooie aanbiedingen, maar nu zijn de aanbiedingen van Telfort niet extreem laag; iig niet zo laag als ze geweest zijn. Ik ben ook op zoek naar een mooi sim-only abonnementje, met een belminuut of 150. Dus als je suggesties hebt, hoor ik dat wel. (y) |
Citaat:
Naja, "valt het tegen". Voor €6,95 200 minuten per maand is nog altijd best te doen hoor. Maar ik wacht zelf op een betere aanbieding. :p |
Ik heb ook een nieuw abonnement nodig, laten jullie het me horen als er weer goede aanbiedingen zijn, alsjeblieft?
Hij verloopt namelijk over 2 weken :( |
Citaat:
|
Je wilt geen Nokia 3120 :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |