![]() |
beestje in monitor
geloof t of niet er zit een zogenaamd onweersbeestje in mijn dell 15 inch tft scherm...
het is een beetje van ongeveer 1,5 mm een heel klein bewegend streepje over mijn beeld dus... maar zeer irritant ik denk zef dat hij via de openingen voor verkoeling aan de achterkant erin is gekomen, hij loopt aan de binnenkant van het scherm. ik snap dat zown beetje niet lang leeft ( er is immers ook nix te vreten in n monitor :rolleyes: ) maar t zou natuurlijk helemaal verevelend zijn alsie midden in mn beeld doodgaat... mijn vraag is kan dit ook schadelijk zijn voor de monitor, of alleen heel erg vervelend? en heeft iemand mss een idee wat ik eraan kan doen? graag serieuze reacties... |
Ik heb het toevallig pas ook gehad. Gaat vanzelf wel weer weg! Het is in ieder geval niet schadelijk, alleen irritant.
|
Wow, dat is pas een desktop buddy!
Ik wist trouwens niet eens dat het kon. Gisteren had ik een vlieg over mijn scherm lopen en dat vond ik al wonderbaarlijk. LUH-3417 |
maak er is een screenshot van :)
|
Citaat:
|
:D
Grappig (y) Maar je moet dan ook altijd licht aanhebben, zo'n felle monitor in een donkere kamer is echt niet gezond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of niet op onchristelijke tijden computeren, natuurlijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ontopic: Ik vraag me af waar die nou is alssie dood gaat, valt ie dan op het moederboard ofzo? Lijkt me niet echt goed voor je pc :| |
Citaat:
Maar misschien kun je een paar keer goed schudden met je monitor? :D |
Citaat:
|
misschien is het een virus, er zijn virussen die zoiets doen
deze is ook ongeveer zoiets http://www.f-secure.com/v-descs/greencat.shtml |
Nee, geloof me, het zijn gewoon échte beestjes. Thrips heten die dingen.
|
Citaat:
|
En bij mij ging er een paar dagen geleden 1 dood, midden in t scherm. (n)
|
En het valt onder de garantie. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |