![]() |
Wachten of gewoon doen?
Ik heb 2 vriendinnen, de 1 is me beste vriendin waar ik eigenlijk verliefd op ben en de ander waar ik al eerder iets mee heb gehad en nu bijna op het punt sta om weer iets te nemen. Mijn beste vriendin heeft al een relatie.
Degene waar ik al eerder iets mee heb gehad wil haar eerste keer met mij doen, dit wordt dan ook mijn eerste keer. Ik had er eerst geen problemen mee, vond het juist wel leuk :p en een goede maneir om alvast wat ervaring op te doen;) Maar toen ik dit tegen me beste vriendin vertelde zei ze tegen me: je bent niet verliefd op der en het is toch je eerste keer.. Dus hoe zit dat bij andere jongens? Deden die het omdat ze verliefd waren of gewoon om te neuken? Zo ja, hoe kijk je er op terug? |
Je bent 15. Lijkt me dat je gerust nog een paar jaartjes kan wachten tot je iemand tegenkomt waar je echt verliefd op bent en seks mee wilt hebben niet gewoon om de seks en de ervaring.
|
sorry, ben 16 en dat is wel redelijk gemmideld...
|
Wat is de jeugd toch snel volwassen tegenwoordig :( Oke, ik vind 16 gewoon nog geen leeftijd om perse al seks te gaan hebben met een vriendinnetje dan maar, gewoon omdat je het wil gehad hebben. In jouw plaats zou ik wachten. Ik was zelf 17 en ik voelde me ook al stokoud, nu ben ik 23 en heb ik ook nog niet veel jongens gehad, maar het waren wel jongens met wie ik het wou, niet zomaar om de ervaring of mijn aantal bedpartners te verhogen.
|
Citaat:
Je bent verliefd op je beste vriendin, maar je wilt iets beginnen met 'n andere vriendin, 'n ex van je. Mmmmmm. 't Lijkt mij het beste dat je gewoon wacht tot je iemand anders tegenkomt, en dan zul je wel zien wat er van komt... :) |
Vooral gaan neuken om het neuken en omdat je de gemiddelde leeftijd ervoor hebt (y) (y)
|
ach en wee
|
Citaat:
|
Om het neuken, zij ook en ik heb er nog geen spijt van.
|
Citaat:
En: Waarom wil je per se neuken met je ex terwijl je eigenlijk verliefd bent op iemand anders? So what dat je 16 bent en de gemiddelde leeftijd hebt. Als zou je 80 zijn. Ik zou wachten tot je in een 'relatie' komt met een meisje en waarbij je echt denkt; ja, met haar wil ik het doen. Niet omdat je er de leeftijd voor hebt, maar omdat je om d'r geeft. De jeugd van tegenwoordig. |
Citaat:
Maar wel 'n stuk volwassener overkomt, daar niet van. ;) |
Al dat gezeik om die eerste keer altijd!
Neuken is neuken en als je zin heb dan neuk je (y) eerste keer of niet! |
ik zou toch wel wachten tot ik echt een leuk meisje leer kennen, maarja het is jouw keuze he
|
Alsof het een toekomstige vriendin uitmaakt of je ervaring hebt, op die leeftijd hebben de meesten nog geen ervaring. Zonde om dan te jong iets te doen waar je later misschien spijt van krijgt. Wacht lekker nog een tijdje, staan jij en dat meisje er over een tijd nog zo voor kan het altijd nog.
|
Citaat:
|
Als je hier al om bevestiging moet vragen... Wacht lekker nog een jaartje. (y)
|
Citaat:
Hoe kan je trouwens spyt krygen van sex ? (tenzy je soa of baby krygt) Als vrouw kan het je natuurlyk overkomen dat partner egoïstisch is, maar dan moet je maar eisen dat jy eerst klaarkomt. Citaat:
De sex is het best tussen 15 en 38, want dan heb je nog een strak lichaam, hoe langer je w8, hoe meer goede jaren er voorbygaan :( |
Tussen je 15e en 38e is ook de mooiste tijd om op school Nederlands te volgen. :|
|
Citaat:
|
Hoezo heb je uberhaupt een relatie met een ander meisje dan waar je verliefd op bent en wil je dan ook nog seks met haar? :s
|
Ik maak er weinig woorden aan vuil: Ik zou wachten op iemand waar wel veel liefde mee gemoeid is... Toch voor de eerste keer!
Alfa |
Citaat:
|
Neuk om te neuken, en word er vooral erg gelukkig van. Er zijn mensen die zeggen 'Je leeft maar één keer', maar persoonlijk zou ik toch eventjes wachten op een juist persoon - als ik tijden kon keren.. - Zelf weten.
|
haha de meeste hier hebben wel gelijk met dat het een soort wanhoop voor de eerste keer :s
Maar voordat ik de reacties heb gelezen was het toch wel duidelijk dat zij daarna echt een relatie wilt, ik niet, dus conclusie is simpel.. en de beste |
Gewoon doen gozer, liever bij zo iemand dan dat je je eerste keer verprutst aan een slet die je in een of andere bar tegen bent gekomen.
|
Of je doet het gewoon ook niet met een slet die je in een of andere bar tegenkomt...
|
Dude, je hebt kans jezelf ermee kapot te maken, al voel je dat misschien zelfs een week later nog niet. Wees verliefd en geniet er dan van.
|
Mja, ik ben geen jongen dus ik denk er vast en zeker ook heel anders over of zo, ik ben niet zo van het neuken omdat je er zin in hebt met wie dan ook, als je die kans krijgt.
Stel nou dat je het met haar doet, en je komt een jaar daarna een meisje tegen, echt hét meisje. En je wilt met haar naar bed.. Ik kan me voorstellen dat je met zo'n meisje je eerste keer wilt delen, maar dat heb je dan al gedaan met iemand op wie je niet eens verliefd was. Zo'n kans loop je dan mis. Maar als je dat niet erg vindt, moet je dat meisje doen ja. |
iik heb het gewoon gedaan de 1e keer en ik heb eer geen spijt van
|
Je weet het uit jezelf al niet zeker, vooral doen (y) Als je ergens spijt van kan krijgen is dat het wel. Als het niet over een week is dan wel over een jaar of enkele jaren.
Conclusie: netjes wachten tot je een dame treft waar je mee verder wilt. |
Neuken met iemand waarvan je (nog) niet houdt, is dom. Zoveel stelt neuken nou ook weer niet voor. :bloos:
|
Noem me ouderwets, maar ik blijf erbij dat je eerste keer speciaal zou moeten zijn.
Ik heb er in ieder geval spijt van, dat m'n eerste keer "gewoon" sex was. |
Beetje dom om te doen he. Als je het doet.. Ok je hebt geneukt.. Wooww.. Je bent verliefd op je beste vriendin.. Wat moet zij hier van vinden als je ooit een relatie met der zal hebbe?
Ja waarom heb je het gedaan? Omdat ik wou neuken! Je hebt je hele leven nog om te neuken, waarom zou je het overhaasten? |
ze biedt het je gratis aan. je zou wel heel dom zijn om het niet te doen he
|
Citaat:
|
loop je lul achterna jongen
edit: maar wel veilig doen edit2: http://www.ikonrtv.nl/uploadedImgs/bouwhelm.jpg die op dus |
Citaat:
|
Zij wilt een relatie met hem, hij niet met haar. Als hij ff doet alsof ie dat ook wilt, kan ie haar neuken en dan dumpen. Lijkt me niet de ideale manier om de vriendschap te bevorderen (n)
|
hmm nou kijk die beste vriendin die gaat toch niets willen dat verneukt immers de vriendschap...
ik zou het gewoon doen het is niet alsof dat als je verliefd op iemand bent je dan ook verplicht bent te wachten |
Wat een reacties soms :confused:
Ik ben er dan wel erg vroeg bij misschien, maar ik heb het wel gedaan omdat ik van diegene hield (is nu wel een ex, maar ik heb er alsnog geen spijt van)!! Als je echt van diegene houdt, dan kun je gaan denken over seks. Over gevoelens uitten, het zo dicht mogelijk bij elkaar willen zijn. De eerste keer is speciaal, niet dat die meteen perfect is, maar wel iets dat je nooit vergeet! En denk je nou echt dat een meisje het erg vind als je nog niet zo 'perfect' bent in bed (wat dan ook perfect zou mogen zijn..)?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 liefde, genegenheid voelen voor => beminnen, gesteld zijn op, geven om, liefhebben, minnen 2 gesteld zijn op, lusten lief·de (de ~ (v.), ~n/~s) 1 sterke genegenheid voor een persoon of zaak => min, minne 2 genegenheid van personen tegenover elkaar, gebaseerd op seksuele aantrekkingskracht lust (de ~ (m.), ~en) 1 [form.] zin, neiging 2 zinnelijke, seksuele begeerte => vleselijke lusten 3 plezier, genot welzeker dat hij van haar houd alleen dan puur lichamelijk |
Eh. 'Iemand lusten' kan niet. Je kunt wel 'iets lusten', dan vindt je dat niet vies smaken. Die tweede betekenis heeft dus niets met lust te maken.
(nouja, iemand lusten kan ook wel, maar dat is kannibalisme) |
wees een man en pak dr
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |